IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизелови коли, коли на бензин... Идва ли краят им в Европа?


Обратно в новината

Коментари Коментари

42
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
До 46Революцията в комуникациите си се направи точно от Германия, Япония и САЩ, когато всичко започна китайците даже нямаха и стационарни телефони, това което произвеждат сега са просто неща които са разработени от големите концерни Ериксон, Моторола, Сименс..........
отговор Сигнализирай
41
РУСИЯ ГУБИ
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 13
НЯМА ДА ИМА НУЖДА ОТ ДИЗЕЛ И БЕНЗИН ! РУСКАТА БЕНЗИНОСТАНЦИЯ ПОЛУЧИ НОЖ В ГЪРБА ! СЕГА РУСКИТЕ АЛКОХОЛИЦИ ЩЕ СТАНАТ ОЩЕ ПО-ГОЛЕМИ МИЗЕРНИЦИ !
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Друго забавно за литиевите батарейки - кпацитета на разряд рязко се влошава излизайки от нормалните температурни граници. Тоест, при +20C, вие ще можете да имате 90% КПД при батерията. Виж, при -5C КПД-то рязко пада на около 65%. А при +40C КПД е около 60%.Няма лошо. Ще зареждате по-често. Ама циклите си се въртят...Също зареждането трябва да е в температурни граници, иначе няма да се зареди изцяло...Абе - трябва да си счупите главата с тия глупави батерии за да ме разберете - НЕ СТАВА!
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
43, в огромна кардинална грешка си!!!! Ако Германия или Япония ти правеха смартфоните, още щеше да си с мобифона 10-та употреба! Добре че Китай, Тайван и Корея се захванаха, та направиха изделието достъпно!
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Забавляват ме такива статии. Тъй като за нещастие имам опит с батерии, то мога да ви кажа, че батерии на литиева основа издържат между 400 и 1200 цикъла. Това при положение, че нямат производствени дефекти.Масовката изкарва около 600 цикъла(най-често срещано). Което може да си го сметнете - около 2 години, ако зареждате всеки ден. Или 5 години, ако зареждате на 2-3 дена един път. 600 цикъла х 200км пробег = 120 000км живот в батарейките... после в коша. Ако имате късмет - повече.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
абе то и мобилните телефони беха много скъпи преди 20 години, ама вижте какво стана, въпроса големите производители Германия и Япония да си поставят за цел
отговор Сигнализирай
36
До 39
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Купих си кола на старо с работещ катализатор. След 3 месеца го откраднаха. Ти за какво ми говориш? Аз ли знам по-добре от теб колата ми имала ли е катализатор или ти? И не всикчи коли са от автогробищата на Европа, както ни внушаваш.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
докато не се даде тласък от държавите на пребата на роизводството и употребата на електромобили, процеса ще върви бавно, защото в момента големите концерни и петролните компании нямат полза от това
отговор Сигнализирай
34
Реалист
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Реалността е, че бензиновите и дизеловите коли по Евро 5 и 6 замърсяват много малко въздуха, даже вече дизеловите замърсяват по-малко от бензиновите. Проблемът за България е, че нямаме условията да си купуваме нови или сравнително нови коли, но въпреки това, поне в София новите и относително новите коли вече са доста голям процент от движещите се леки коли, може би над 50%. В България няма смисъл да се спират коли заради замърсяването, тъй като делът им в замърсяването е много малък.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Реалист, катализатора или фап-а е опериран още преди колата да влезе в БГ, защото колата е достигнала прага на износването му. После той следва да се смени, но кой ще даде пари, колкото струва самият автомобил, и то заради някаква си екология? И става едни параграф 22, караме, цапаме, и после хленчиме че е мръсно.
отговор Сигнализирай
Новини