IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Заплаха: Дизелите на Западна Европа ще дойдат у нас!


Обратно в новината

Коментари Коментари

40
СТОП на терора
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
забранете продажбите на нови автомобили докато не им монтират само безвредни фарове жълти..СПрете терора със бели скенери вкл лед,ксенонови и лазерни..нямаме друга обитаема за нас планета..
отговор Сигнализирай
39
климатични оръжия са
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
новост от последните дни е че вредните автомобили увреждащи тежко земята със скенери и холограмни оръжия на предно и други стъкла се следят обемно като нагли вредители с цел ликвидация..Обемно се следят и автомобили хибриди електромобили и автономни такива..Обема около всеки опасен вредител се виждаТежки вреди на климата вече нанесоха стотици милиони автомобили каращи с дневни скенери ..тн "електрожени" заслепяват милиони дневно в БГ
отговор Сигнализирай
38
гасете фарове денем
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
ДО 2012 година в Киев имаше биосферна охрана..въздуха въпреки милион автомобили ,автобуси и камиони беше чист,свеж..Сега в малките градове и села има остър смог заради скенери нарязали биосфернат а охрана на парцали..
отговор Сигнализирай
37
JJivanov Warning
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Най жестоки замърсители са новите коли и тези оборудвани със СПИН Активни скенери вместо нормални жълти фарове.НАркомани на власт принудиха стотици милиони водачи на МПС да увреждат тежко земята с включени скенери /следени от извънземни терористи/и фарове денем и нощем.В Огромните тежко увредени обеми се настанява трайно тежко токсичен газ/Спрете от движение всички автомобили с монтирани скенери вкл допълнително монтирани има риск от колапс на биосферата
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
ДАНЪКЪТ НА ТРОШКИТЕ ТРЯБВА ДА Е МНОГО ВИСОК, ТАКА ЩЕ СЕ ОТЪРВЕМ ОТ ТЕЗИ МОРГИ.
отговор Сигнализирай
35
Anon
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Автомобилите допринасят за замърсяването на въздуха. Въпросът обаче е до каква степен? Има и друг момент - ако старите коли генерират повече емисии, какво прави държавата, за да стимулира обновяването на автопарка? Защо, ако се закупи (сравнително) по-нов автомобил, трябва да се плащат в пъти по-високи налози спрямо 20-годишен автомобил? Така погледнато, липсва каквато и да е логика. А въпросът с търговията с катализатори? С премахването им без причина? Или с поголовната кражба на катализатори?
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
В момента гледам флайтрадар. Точна сега във въздуха са 15 000 самолета в цял свят които изхвърлят в атмосферата милиони тонове газове от керосина. Къде отиват изгорелите газове от самолетите които денонощно бълват газове в атмосферата. Защо никой не повдига този въпрос? Защото не им е изгодно да плюят милиардите печалба. По лесно е да се плюят колите които всички в цял свят немогат да избълват толкова отрова за 100 години колкото самолетите
отговор Сигнализирай
33
И аз карам на нафта
преди 7 години
Харесвам 28 Не харесвам 2
Глупости пълни. Хора, един кораб 20-30хиляди тона(БРТ) гори 20-25 ТОНА мазут/ден+1-2ТОНА дневно за генераторите и в пристанище. Катализатор НЯМА.Ако някой иска да смята колко коли биха замърсили толкова много.Не знам колко кораби носят стока от Китай-ежечасно.Самолетите???ТЕЦове??. Нашите градове си ги опушваме с *** и гума/пластмаса защото "бай Иван" няма пари за дограма, климатик А++ и ток-да не мислите че му е приятно да гори нещо. Колите се ползват сутрин и вечер за макс 1-2ч дневно
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Най-големият замърсител в България, както навсякъде по света е използването на твърдо гориво в индустрията и за отопление. В София замърсяването от него през най-студените дни на зимата е 6-7 пъти по-голямо от цялото останало замърсяване, а през лятото неизмитите от Фандъкова улици на София са най-големият замърсител - замърсяват над два пъти повече от всичко останало, вкл. и колите. Новите дизели замърсяват по-малко от тези на бензин и след 15-20 години в България те ще са основния автопарк.
отговор Сигнализирай
31
Дизелджия
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
Климатолога да си гледа времето. Има изправи дизелови коли и неизправни. Един стар поддържан дизел харчи 4-8 литра нафта /според размера на колата/, голяма част от новите турбо издухани коли 5-та употреба харчат колкото нафта, толкова и масло. Просто няма система за реални прегледи. Ако е като TUV, и новите и старите бракми ще отпаднат естествено. В Германия никой не спира от движение голф 1 в перфектно състояние, само защото е стар.
отговор Сигнализирай
Новини