IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Заплаха: Дизелите на Западна Европа ще дойдат у нас!


Обратно в новината

Коментари Коментари

10
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 46 Не харесвам 3
Тя половин България се топли на дърва и въглища , че седнали да ни плашат с дизел :))
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Че какво , като дойдат ? Те и сега идват. Ще дойдат по нови модели на ниска цена. Ние нямаме чак такъв парк че да се кораме.
отговор Сигнализирай
8
!?
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Всяка година производителите на автомобили плащат стотици милиони в глоби, колко е за тях да платят 100-200 хил на правилния човек и да внасят каквото си искат
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 36 Не харесвам 3
ЦЕЛИЯТ ЕВРОБОКЛУК ИДВА В БЪЛГАРИЯ- И КОЛИ, И ХРАНИ, И РАЗНИ БЮРОКРАТИ.
отговор Сигнализирай
6
+-"
преди 7 години
Харесвам 23 Не харесвам 4
Въпрос. Магарицата ми Донка към автомобилите с био гориво ли се пада или към тези с дизелово???Щото и тя пуска газове...
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 36 Не харесвам 8
Вярно е, че като цяло колите ни са доста стари, но релаността е доста по-различна. В цяла България, по-страите коли като правило се използват доста по-рвдко и ако се направи процентно съотношение по възраст на колите в зависимост от пробега им, нещата изглеждат много по-различно. Замърсяването в малките населени места заради колите е пренебрежимо малко, там отоплението е замърсителя, а в големите, особено в София, колите са доста по-нови и пак отоплението е големият замърсител.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
Айдеее,тоя го е прехвнало от Боко и плещи яки дивотии.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 29 Не харесвам 13
Поредната манипулация.Няма ограничаване на движението на дизеловите коли в Европа. Има идеи да се спре производството на нови дизелови коли в някакво засега далечно бъдеще и само в няколко държави. Който си има дизелова кола в Европа, продължава да си я кара. В цяла Европа има доста голям процент стари автомобили - над 15 годишни. Има някакви идеи за центъра на 3-4 града нещо да се забранява, но дали ще стане е под въпрос.
отговор Сигнализирай
2
Истината
преди 7 години
Харесвам 25 Не харесвам 11
Истината е, че ни манипулират за това замърсяване, защото явно не могат да се справят с паркирането и организацията на движението на колите и гледат да ги намалят под измисления предлог, че те замърсявали най-много. Една от манипулациите е доста интересна - замърсяването от неизмитите улици, манипулаторите го прибавят към замърсяването от колите Колата се движи, вдига замърсяването във въздуха с движението си, значи колата замърсявала, като освен колите тук влизат и вятъра, велосипедите, пешехо
отговор Сигнализирай
1
Истината
преди 7 години
Харесвам 36 Не харесвам 7
Истината е, че най-големият замърсител не са автомобилите, а използването на твърдо гориво за отопление и в индустрията. Тази зима замърсяването в Пекин беше от ТЕЦ-овете на въглища до Пекин - това го писаха по новините. В София замърсяването през декември 2016 и януари 2017 заради използването на твърдо гориво беше 6-7 пъти по-голямо в сравнение с вискчи останали замърсители. Вторият голям замърсител в София са неизмитите улици, които замърсяват над 2 пъти повече от колите.
отговор Сигнализирай
Новини