IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

ВАЗ, ГАЗ и ЗАЗ – властелините на пътя през социализма


Обратно в новината

Коментари Коментари

46
Фронто
преди 7 години
Харесвам 23 Не харесвам 5
До Фен на новото Работил съм тогава(недълго) в системата `Автомобилостроене`Задавал съм на шефове простичкия въпрос - `молотовката`(така беше наричан камиона ГАЗ) харчи 40 на сто бензин и носи 4 тона,`Мерцедес`кара`20-25 тона и харчи 41 на сто нафта(тогава нафтата беше много по-евтина от бензина). Без да споменавам друго,само за горивото питам-защо купуваме този камион.Сумирай разхода в целия парк на страната-коя икономика ще издържи.Рухването беше неизбежно,каквото и да ти говорят сега
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 5
А през лятото се пускаше парното в колата за да охлажда двигателя по баирите към морето и никой не ходеше на сауна, защото не му трябваше и всички бяхме слабички.
отговор Сигнализирай
44
До 46
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 10
Сега колко хора карат нови коли и твоята на 0 км. ли си я взел за да стигнеш 380 хил.? Рядко има съвременни коли да минават 300хил., но ако е достигнала до толкова значи все едно си я купил още поне още веднъж, като нова, защото ремонтите са и толкова... Колкото до гниенето.... с Опелите не могат да се сравняват и Москвичите!
отговор Сигнализирай
43
Бях в София
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 6
Минах към НДК и видях че са бутнали оня грозен идол. Сега вече човек може да пусне децата да играят и няма опасност някое дете да падне и да си счупи я гръбнак я само главата.Хубави работи стават в София, ама много бавно . . .
отговор Сигнализирай
42
носталгия
преди 7 години
Харесвам 28 Не харесвам 3
Ми готино си беше. Чакахме с часове да минат величията. Докато чакахме, можеше човек да забие някоя съученичка. После минаваха набързо, ние викахме Ура! и после се разотивахме. Бяхме млади. Това беше най-хубавото. Пък сега и Чайка да ми подарят, млад не мога да стана . . .
отговор Сигнализирай
41
Фронто
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Към +43 - Ако чакаш туполеви двигатели ще ходиш пеша.Туполев не конструира двигатели
отговор Сигнализирай
40
Фен на новото
преди 7 години
Харесвам 29 Не харесвам 8
И колите бяха бокл *** и телевизорите Имал съм ЗАЗ-голям ***.ук, изкара 72 хил км. ЛАДА-под90000км.Вартбург-най-корав излезе над200хил с 1 смяна ДВГ, до края беше с ориг окачване. После минахме на "западни" Сега сме с дизел на 380хил км без ремонт на ДВГ,и сервиз за масло.гуми и тн. Не знам каква е тази носталгия по стари ***, дето горяха 12-15лт/100 и всяка събота центрвахме чукчета а БМВ от 70те слагат електронно запалване.Да не говорим как изгниваха и как духаше вътре зимата
отговор Сигнализирай
39
Фронто
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
може ли някой смислено да ми обясни логиката на тогавашната държава? ние собствено производство нямахме-няма какво да протектираме. В същото време `западните` коли с мито ... 200%( словом, двеста процента). пазим пазар за сесесерето(чужда държава!)? да де, аме те и при тях не стигаха. Та, каква беше логиката?
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Това ни позвоояваше да караме партията, а за "другарите" УБО доставяше мазди, фолксагени и каквото им скимне - на народни цени
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
имаше качествени и некачествени съвестки двигатели, жалко че Туполев не е коструирал двигател за автомобили
отговор Сигнализирай
Новини