IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

ВАЗ, ГАЗ и ЗАЗ – властелините на пътя през социализма


Обратно в новината

Коментари Коментари

56
гасете фаровете
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Преди две години се наложи да стегна Алеко фургон за проучване на тежки увреждания на климата причинявани от нагло терористична техника нарочно монтирана вкл на автомобили..Нямаше проблеми.Автомобила без компютри на газ екологично чист..НАй важното бе че няма вредни скенери които да режат биосферната охрана. както новите автомобили..
отговор Сигнализирай
55
Бяхме много добре
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 15
Навремето ГАЗ 21 беше много як автомобил. У нас всеки председател на АПК Имаше по як автомобил от президента на Америка на достъпна цена.Към 1986 година имаше нужда да пуснем още един завод за автомобили в БЪлгария.Ловешките МОсквич Алеко 21 412 тогава бяха най добрите автомобили произвеждани на Балканите. Отличен дизайн яки за около 4500$ всеки.На такава цена на запад продаваха велосипеди..
отговор Сигнализирай
54
Anton Kura- Yambol
преди 7 години
Харесвам 33 Не харесвам 12
за ПРЕДИ могат да говорят само над 45 годишните.....всичко друго плещи без да знае какво говори и повтаря като папагал на медиите пропагандата. Не беше идеален строй , но хубваите неща бяха повече от лошите. Това е факт. Нека всеки 50 годишен си напише на един лист плюсовете и минусите. Сега е точно обратното. Реално хубавите неща са по-малко. Опаковката на дивия капитализъм ни намали като популация до годините около 1970. Смъртност и бедност. Това са фактите - другото е пропаганда.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 11
До Анонимен 57Хареса ми "по-добре добро менте отколкото лош оригинал"Ти си част от сегашния свят и виждаш какво става копия, плагиатство, реплики и др. Някой съграждани обаче са още в 1989та и издигат в култ соц стоките.Много от тях бяха пример за лош оригинал.Те даже сега като пишат не им е ясно, че някой от тях ползват китайски копия на американски технологии за компютри.За колите е ясно, не вярвам някой да каже на жена си"абе скъпа един Москвич-ко *** кажиш а" така ще те излупа в главата че..
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 10
И тогава са били смешни , колкото и сега . Просто е имало завеса на аграрния българин.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
Е няма как да не се копира, светът успешно се краде един друг и до днес. Но преди СССР си плащаше. Сега Китай краде тотално всичко и нищо не плаща. Например имат автомобил BYD(Build Your Dreams), който по състав си е чисто BMW с леко променена външност и нищо друго и никой не може да осъди китайците за плагиатство. Daewoo Racer си е чист Opel Kadett капка, но корейците си джиткат с тях, а преди 20 г. бяха хит тук. Всеки си продава номерата както може. По-добре добро менте, отколкото лош оригинал
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 8
Хубаво беше за някои неща и някои хора и беше лошо за някои други неща и хора. Хубаво беше, защото жените бяха жени, мъжете мъже, саламът салам, а бирата се разваляше на втория ден. Не беше хубаво, че лъжехме себе си. Не че сега е цвете. Сега е безбожно безобразие и безхаберие. От преди и сега, си избирам преди.
отговор Сигнализирай
49
Фен на новото
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До До 46Купена е в далечната 2005 на 2год тогава на ок 50хил км беше от познат-като цяло рядко срещана сделка. Аз също се чудя колко още ще изкара и съм сигурен че следващата ще е по-калпава.Просто има модели които надживяват проектните години и стават легенди Мерцедес124, Пежо504 / 406, Голф/Джета/Пасат 2 , 3/БМВ та/ Корола/ идр и др Със очите си съм виждал Мерцедес124 в Африка на над 1млн км. естествено нямаше стъкла и един фар, но емблемата си беше там вързана с тел.Нафта от туби.....
отговор Сигнализирай
48
Старчо
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Аз също си спомням, че хората бяха по скромни.В училището имаше само един дебелак- Вальо дебелия. Иначе нямаше място в ладата, пък да не говорим за запорожката или трабанчето.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 8
Или иначе казано: във времената, когато "пътна помощ" беше непозната дума в речника и проблемите на колата можеше да си ги решиш сам с подръчни средства. До сервиз се стигаше само ако става дума за нещо сериозно, а не както днес- подгрева на течността ти за чистачките да подава сигнал за грешка към бордовият компютър.
отговор Сигнализирай
Новини