IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

E-мобилите в България нарастват с над 50% годишно


Обратно в новината

Коментари Коментари

31
Фини прахови частици
преди 6 години
Харесвам 34 Не харесвам 1
Има изследвания, показващи че електромобилите замърсяват с фпч повече от бензиновите коли, поради по-голямото им тегло и по-бързо износване на спирачките...иначе поне серни и азотни оксиди не отделят. Така че нещата са малко по-сложни...
отговор Сигнализирай
30
Прокуден
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
До 17 Прекрасен коментар сте написали! Поздравявам Ви.Голяма неграмотност в днешна България,много жалко.Почти 30г откак ме прокуди"великата БКП" на екскурзия(с хладилник) в Истанбул,преди това пък бях на обучение в "романтичния" Белене.Но аз продължавам да обичам родна България и много съжалявам,че е в такова положение.Няма друга България,обичайте я!
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 34 Не харесвам 1
бих си взел веднага щом батериите им станат с трайност 15-20 години с малко падане на капацитета,иначе ако трябва да давам 5-7000 лв на всеки 6 години,къде ми е далаверата от евтиния пробег,а не съм богат да сменям модела на 6 години с доплащане.Реално тази кола е батерия и двигател,второто е здраво но първото не бива(може би нарочно за да има разходи колата)
отговор Сигнализирай
28
До 30
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 0
Казваш, че електроцентралите не произвеждат и няма да произвеждат ток за зареждането на ел. коли. Сигурен ли си, че не бъркаш?
отговор Сигнализирай
27
Неразбирко
преди 6 години
Харесвам 38 Не харесвам 4
Все си мисля, че в крайна сметка колите с ДВГ замърсяват по-малко от ел. колите, заради чиито ток ТЕЦ-овете бълват замърсяване. Специално за София, регистрираните коли, които са без поне ЕВРО 3, са много малко - може би 1-2%, най-често са на газ и се движат много малко. При 347 кв.км площ на София, в даден момент на два квадратни километра се пада по-малко от една такава кола и е смешно да се твърди издушихме се. Издушили сте се, ако сте си завряли носа в ауспуха на някоя кола или горите гуми.
отговор Сигнализирай
26
стефчо
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 1
Бяха 4 броя преди ,сега са станали 6 предполагам по процентите хахах..
отговор Сигнализирай
25
Край
преди 6 години
Харесвам 34 Не харесвам 6
Има смисъл от ел. кола само за градско движение. Така се изнася замърсяването от града - някъде където се прави тока.И няма нужда от субсидии за покупка на ел. кола - така с данъците си бедния субсидира богатия да си купи Тесла.Има нужда от рестриктивна политика по отношение колите с ДВГ в големите градове - кола без катализатор и филтър не трябва да има. Зимата коли с по-малко от евро 3 не трябва да се движат. Бедните да избират или да се возят или да се греят - и двете не може че се издушихм
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 4
Нов електроавтомобил, зареждан в гаража. Звучи добре, ама нали за да го има същия този ток във въпросния гараж, част от него се произвежда от АЕЦ-а, друга от ТЕЦ-овете на въглища и т.н.Нима сме открили начин за безопасно рециклиране на вече използваното ядрено гориво или от снощи топлоцентралите на изкопаеми горива са започнали да не замърсяват? И улиците внезапно са станали по-чисти от аптека.Или по стара нашенска традиция ще местим проблема от единия в другия крачол, пък каквото стане
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 35 Не харесвам 1
До обективен:Има зарядни станции, онзи ден гледах на тази на експо центъра, една лада бе паркирала на свободното място.А може собственика да е тунинговал малко, да зарежда и ток ;)
отговор Сигнализирай
22
Смешник
преди 6 години
Харесвам 42 Не харесвам 2
Какво нарастват от 5 на 10 . Ей хора осъзнайте се за кви пари робуваме в наща прекрасна страна. Щом все още има хора голям процент който работят но получават под минимума достатачен за жовот. Не електро мобил ам ще се радваш ако въобще имаш кола.
отговор Сигнализирай
Новини