IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

E-мобилите в България нарастват с над 50% годишно


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 34 Не харесвам 4
Ко ми пука. Аз скоро, нали ще си взема и аз тесличка :) ммм Сладичка , моя !
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 0
До АнонименВ богата Норвегия, всяко освобождаване от данъци, си е живо дарение ...А пък за южната им съседка по море, да не говорим ...
отговор Сигнализирай
19
Обективен
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 2
Важно е да се знае, че за да има повече ел. коли, трябва изпреварващо да има изградени зареждащи станции за тях на обществени места, а такива даже не знам дали изобщо има. С други думи във всяка една държава броя на продадените ел. коли зависи от това колко са новоизградените станции за зареждане и не случайно в някои богати държави правят така, че да се намали броя на продаваните ел.коли.
отговор Сигнализирай
18
Обективен
преди 6 години
Харесвам 48 Не харесвам 2
Друго важно нещо е, че ел. колите са почти същия замърсител на въздуха каквито са колите с бензинови и дизелови двигатели според твърденията на Фандъкова, че колите са замърсители с ФПЧ, понеже като се движат вдигат прахоляка от неизмитите улици във въздуха. Ел. коли също се движат, значи замърсяват (според Фандъкова). Нейните "експерти" казват, че 90-95% от замърсяването причинявано от колите е прахолякът вдигнат заради движението им, а прахоляк вдигат и ел.коли, тролеи, трамваи, велосипедисти,
отговор Сигнализирай
17
Обективен
преди 6 години
Харесвам 41 Не харесвам 4
На 15.07.2016 по данни на КАТ за регистрираните в КАТ автомобили, в България е имало регистрирани 31 автомобила Тесла. Тук друго е важното. По принцип замърсяването при производството, експлоатацията и изваждането от експлоатация на ел.коли е по-голямо от това на колите с двигатели с вътрешно горене, но голяма част от богатите държави изнасят замърсяването за ел.колите в бедните държави като България, а при самата експлоатация замърсяването заради ел. колите е изнесено извън градовете.
отговор Сигнализирай
16
Неграмотност
преди 6 години
Харесвам 45 Не харесвам 2
Цитат: но сега вече говорим за цифри от 500, 700, 1000 електромобила. Това посочи Илия Левков от "Индустриален клъстер Електромобили"*Този да се върне в първи клас и да научи каква е разликата между цифра и число!Цифрите от десетичната бройна система, която обикновено използваме са десет: 0,1,2,3,4,5,6,7,8 и 9 и няма как числата 500, 700 и 1000 да са цифри. То е все едно да наричаме думите букви. Ако на този му кажа, че буквата цифра не му се разбира, този ще схване ли как го бъзикам?
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 46 Не харесвам 1
50% ръст от 2 станали 3.
отговор Сигнализирай
14
младен
преди 6 години
Харесвам 37 Не харесвам 8
като споменахте за данъци и за стимулирането на ел. автомобили, какво пречи еко данък за кола с ДВГ ерво 1 - 2000лв., евро 2 - 1500, евро 3 - 1000 и т.н. и от субраните пари да се стимулира покупката на ел. автомобили.
отговор Сигнализирай
13
:)
преди 6 години
Харесвам 49 Не харесвам 2
Във Вторник Пешо Семката продал 10 пакетчета семки. В сряда продал 15 пакета. Какъв е извода. Пешо е Бизнесмен на Годината, защото само за 1 ден реализира 50% ръст. Та и тази новина е така. През 2016 продали 6 Тесли, През 2017 - 9. Ръст 50%. В "изостанала" Германия през 2016 продали 10000, а през 2017 - 12000... дишат ни праха. Ръста само 20%... направо са жалки.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 42 Не харесвам 0
До zeusНе е вярно това. В богата Норвегия електромобила е освободен от данък, но само толкова. Нито ти дава държавата някакви пари, нито получаваш друга отстъпка, освен данъка. Няма логика от данъците на всички да се субсидира купуването на автомобили на част от населението, отделно, че българина все ще намери начин да излъже някак и да злоупотреби с тия пари.
отговор Сигнализирай
Новини