IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Газ или спирачка: Как да шофираме при заледен път?


Обратно в новината

Коментари Коментари

14
погр ебален агент
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 17
Натискаш едновременно газта и спирачката и си готов.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 52 Не харесвам 3
Влизане на малка скорост в завоя и на излизане даваш газ да дърпат колелелетата!Това му е майката на предното предаване!Със задно предаване влизаш в завоя без никакви спирачки а задните колелета да убият скоростта постепенно и никаква газ на излизане от завоя щото задницата ще те изпревари!Това е!От 1985г карам всекидневно всякакви коли!Това е!А който е решил да се прави на състезател да обира мантинелите!
отговор Сигнализирай
12
Бобчо
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Къф е тоя състезател, какви са тия глупости?! Отнемането на газта може да те подведе ако си с предно, ама със задно колата просто си влиза в пътя, ако скоростта не е твърде висока разбира се и ако не си на ниска предавка за да повлече гумите. Ама да ми разправя, че 4х4 било най-трудно за овладяване...
отговор Сигнализирай
11
П.Петров
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 1
Без никакви резки действия, това е правилото. Скоростта се контролира преди завоя с отнемане на газта плавно и лека и плавна спирачка на включена скорост, превключване на по-ниска предавка. Другото е спазване на дистанция и съобразяване на скоростта.Рязкото подаване на газ или рязката спирачка, правят колата в шейна на вода, лед, сняг. Ако не сте убедени каква е "съобразената скорост", карайте след професионален шофьор с регистрация от мястото, през което преминавате.
отговор Сигнализирай
10
Българин
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 11
Само газ и карам без спирачка!
отговор Сигнализирай
9
От 7
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 1
А не рали пилот е. Хич и не го слушайте !Ние не караме рали стил с *** газ . Целта е да стигнем невредими .... Съвети от пилоти изпитатели са вредни по улиците където има движение от хора и автомобили ..
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 1
Чета пълни глупости от псевдо експерти. Кола с предно се държи по един начин, кола с зано по друг, 4х4 по трети, да не говорим за тези екипирани с диференциали с ограничено приплъзване или пък други с шпер...Лично аз, ако го слушам, на моето 4х4 с ограничено приплъзване, ще се забия в мантинетлата на първия завой. Спрете да давате трибуна на ***, моля.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
Колкото може с по - бавна скорост се кара.... Ако се хлъзга се ползва" двигателната спирачка" (минава се на по- ниска скорост).И се пази голяма дистанция ... Да има ход за спиране.Този дето го е писал е летен шофьор
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 45 Не харесвам 0
Подобни статии са по-скоро вредни, отколкото полезни. Обясненията тук са нескопосани и не могат да принесат полза на шофьорите без опит, а само допълнително да ги объркат и панират. Най-добрият съвет даден тук е - когато не си сигурен, дали не е замръзнало шосето, намали скоростта и на равен участък натисни спирачка за да видиш дали е хлъзгаво. Но и това не ти дава гаранция, че след 500 метра обстановката няма да се промени.
отговор Сигнализирай
5
учебен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Това е запознаване преди първия урок за курс за шофьори.
отговор Сигнализирай
Новини