IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Стари, но надеждни: Колите, навъртели 1 000 000 км!


Обратно в новината

Коментари Коментари

59
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
И в заключение-едно време, всеки средно грамотен монтьор можеше от до да оправи автомобила, било той соц или не. Сега това е невъзможно. Тогава автомобилите бяха прости и надеждни, но и спартански в сравнение с днешните.Дума не може да става за сравнение.Когато сравняваме-да сравняваме соц и западен автомобил , от един клас, произведени по едно и също време тогава. Аз съм виждал Жигула 2101 на 40 години в движение, но съм виждал Опел на 20 без калници от ръждата...
отговор Сигнализирай
58
Бай Герги
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 10
До Един от СеверозападаАма няма какво да обяснявяш бе, другарю. Всички, които сме над 35 г. сме брали ядове със соц колите и повече не искаме повече да чуем за тях. Вие там, в Северозапада още си предпочитате соца, ама гледам, че все на западни коли налитате. Лада и Москвич почти не карате. Що така бе, другарЕ?
отговор Сигнализирай
57
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
Първите Волги М21 бяха горещо калайдисани преди боядисването.Имаха система за централно смазване на окачването.Караха като таксита 20-30 години и после ги изкухиха на частно. Още търкалят тук там, преправени на пикапи.А и реставрирани съм ги виждал, да ги изнасят на запад.А между другото, най сложния двигател на автомобил, е двигателя на ЗАЗ. И камионите на руснаците бяха железни, но лакоми.Зилове на по 50 години още работят по горите ни и в армията.
отговор Сигнализирай
56
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Продължение. Сега, ако обясняваш на някого, че веднъж в живота се купуваше автомобил някога, дали ще разбере, защо москвича е предвиден за 4 основни ремонта, или няма да може? Сега, когато колите са на всякъде, и достъпни за всички? Ладата струваше 7 хиляди тогава, чакаше се за нея 15 години и повече, и на старо се препродаваше за 15хиляди по едно време.Волги караха само богоизбраните, а за 4Х4 и дума не можеше да става-не се продаваха на населението въобще.
отговор Сигнализирай
55
До Анонимен 51
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
В замяна на това колите им са надеждни и вършат работа за безпътицата там. А защо са зле с пътищата, дълго е да се обяснява, а и ти със соропитешкия си израстък отгоре няма да разбереш.Много гнусно се изразяваш, поработи над стила си! Някой ще те хване и ще те научи на прилично поведение!"Баба Яга" - Волга ГАЗ-21 на свата беше на 20 години, навъртя 1 млн км, когато я продадоха в едно балканско село, да им върши работа.Сори, соропитече трезвено!А пропо, трезвеник си, защото главицата ти е слаба
отговор Сигнализирай
54
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Всяка техника е била добра за времето си.Москвича е предвиден за 3-4 основни ремонта, *** в обслужването, непретенциозен на масла и гориво, но лаком. Тогава кола се купуваше веднъж в живота, и се караше 20-30 години, че и повече.Не се нуждаеше от специализирани сервизи, и имаше сравнително дълъг живот.Но, според соц концепцията-колата си беше почти лукс за населението. На запад бе друго-имаше конкуренция , развитие, мрежа от сервизи, и главното-високи доходи.
отговор Сигнализирай
53
шопендар
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Мерцедес 123,2,4 дизел,над 1000000км.,само консумативи. наречена от народа колата за бедни.
отговор Сигнализирай
52
Паметлив
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
До SnorkyНа Москвич 412 няма нужда да сменяш целия двигател,а само ризи и бутала(комплект) задължително клапани,коляновия вал се шлайфа.Всичко 300лв на сегашни пари.Майсторлъка-отделно.Ама не си струва,освен ако не го ползваш като трактор,щото е ужасно тясна кола.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 10
MOSKVI4A E VELIKA MACHINA.
отговор Сигнализирай
50
Паметлив
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Ресурса на съветските коли(двигател без основен ремонт),без идеологически залитания:Първите Жигули(почти Фиат)-200 до 300хил.км,Следващите модели-от 125 до 200хил,според кубиците.Лада-Нива-100-125хил.ЗАЗ-60хил.Волга-240 до 300хил.Москвич-150 до 250хил,според модела.Това е с масла соц. производство.Колите тогава се караха малко-около 10хил на година .
отговор Сигнализирай
Новини