IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Стари, но надеждни: Колите, навъртели 1 000 000 км!


Обратно в новината

Коментари Коментари

39
Ано
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 13
Кое и е наред?!!! Сменил двигателя, купето се разпада, няма и една екстра!!! Кое и е наред!!!?
отговор Сигнализирай
38
It shoved
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
А най важното е задкормилното устройство
отговор Сигнализирай
37
It shoved
преди 6 години
Харесвам 35 Не харесвам 6
Корейският са корейски колкото аз съм швед.А що се отнася до дизела и икаруса изкарваше1200 000- 1500 000 км. Ама вече няма такива автомобили всичко е политика и вече се произвеждат само *** и разни пласматарки. Работя в голям сервиз и сам виждал нещата от първа ръка!
отговор Сигнализирай
36
Гочето
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 11
Като продължение.. - плащаш и получаваш услуга. Нов автомобил, надежден, с прилежащите услуги към него. Понеже ние сме си с *** манталитет, за нас е нормално да си купим 18 годишен Фиат от италия на 600к км. с 125 на километраж и да хейтим здраво. Проблемът е в нас, а не в автомобилостроенето :) Аз работя, изкарвам пари, купувам вещ, тя се изплаща и я изхвърлям/продавам - не я използвам 30 години :)
отговор Сигнализирай
35
Гочето
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 14
Тук, както и на други места се намериха накладкаджии, които смятат, че имат понятие от ДВГ :) Бившите съветски автомобили (т.е. жалките опити да бъде създаден авомобил), идват с три ремонтни комплекта от завода. :) Всеки, които е имал подобен автомобил от датата на закупуване се снабнява с части - глава, клапани, валове, блок, сегменти, лагери, бензинова помпа и още две щайги отпадъци. Днес дда управляваш автомобил, това е вид услуга, такава, все едно си плащаш интернет, телефон, парно и ток.
отговор Сигнализирай
34
хахаха
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 7
Някакъв разбирач се изказа ,че новите коли като врътнат 200 хил били за основен ремонт , буахахахаа, чул си ти че на 150хил се сменя ремъка и ти се привидяло основен ремонт. Ако познаваш чужденци попитай ги знаят ли какво е основен ремонт - ще има да им го обясняваш цял ден. Комшията кара "Корса " като такси в момента е малко над 500 хил. и е нямал никакви проблеми- сменя си масло, филтри , ремъци и др. консумативи и няма да му кажеш километрите на опелчето.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 22
Съветски таралясници
отговор Сигнализирай
32
До Явор
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
Не можеш да ми помогнеш. Не пиша от България. Имам чисто нов Хюндай, имам план за 5 години поддръжка но това значи редовно посещаване на сервиза. Преди зимата само за преглед на колата + смяна на маслото ми взеха 400 долара. Частите са безбожно скъпи - един пластмасов тас е 150 долара и да не ти говоря за по-сериозните неща. Колата при мен е необходимост, ако не я ползвам ще ходя на работа в едната посока за 2 часа с автобуси.
отговор Сигнализирай
31
соцкочина
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 27
по-голям БООООКЛУК от съветските трошки нямаше!
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 10
Колко основни ремонта са правени на московеца? Най-малко 7-8.
отговор Сигнализирай
Новини