IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Е-мобилите и проблемите, за които никой не говори


Обратно в новината

Коментари Коментари

34
EV lover
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
Очудващо е елементарният и нелогичен начин, по който автора на статията доказва анти-електрическата си теория. Тя явно няма друг изход - някой и е платил да докаже, че бялото, всъщност е черно и девойчето се захваща да "доказва" с логика, която би предизвикала недоумение и смях дори от децата от предучилищна възраст. Съжалявам хората, които ще одобрят това мнение, но ако наистина има такива, съм готов дума по дума да докажа, че автора просто не притежава способност да разсъждава.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
пазете конете и магаретата! може да потрябват!
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Скъпо излизали.... я сметнете ДВГ колко ни струват че мнооого ми е интересно...
отговор Сигнализирай
31
😜
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
до анонимен 26.Шкода Октавия 1.9ТДИ. извънградски- 90км.ч разход 3.7на100 по разходомер.
отговор Сигнализирай
30
от ЮАР
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 11
*** статия написана от некомпетентни и технически неграмотни хора.Отвъд Океана хората работят и генерират нови решения всяка година. Освен това, кое е хубаво и кое не се определя от ПАЗАРА! Пазарът засега показва добро бъдеще за е-колите.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Смешно е да се споменава, че щом знаеш закона на Ом, имаш фазомер и отверка и поялник, значи че ще можеш пред блока да си ремонтираш емобила.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Браво за хибрида! Но това не е чист ел.мобил. В хибрида е помислено за всички кусури на ел.мобила, и те са компенсирани. Интересно ми е друго: в зората на автомобилостроенето, двг и ел автомобилите стартират от еднакви позиции. В следващия един век, двг печели безспорно предимство. И днес почти нищо не се е променило. Защо тогава сега се форсира идеята за ел.мобили? Ако е само екология и суровини, то проблема има лесни и евтини решения. Кое е обаче другото? Къде са парите? Кой ще забогатее яко?
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До Анонимен 26и аз карам от 3 години вече хибрид и съм с 2 ръце за хибридите :) Никакви проблеми. Модулите на батерията са супер евтини и са за повечето модели на тойота едни и същи и могат от приус на лексус да се слагат. Новия приус с 3 на 100 разход направо удря в земята конкуренцията :)
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Карам хибрид, 8ма година вече.Когато си го взех, мнението на всички мои познати и някои от автоджамбазите, които познавах бе - "ти си сложи въже на шията", "дано са ти дълбоки джобовете" и тн. Сега разбирам, че всичко е било от невежество.Да чукна на дърво - нито съм имал проблеми, нито е толкова страшно. Дори с батерията да стане драма, има възможност да се сменят модули, и то извън оф.сервиз *където разбира се ще биха ми смъкнали кожата.Така ще е и с ел.колите!!
отговор Сигнализирай
25
До 24
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Сигурно сте бобиньор или просто нямате понятие как се пренавива ел. двигател, използван в ел. автомобил. Точно никак. Заменя се с нов. Защото пакетът е много стегнат и простичко казано крив.Приятен ден и моля Ви, въздържайте се да коментирате, след като със сигурност сте некомпетентен по темата.
отговор Сигнализирай
Новини