IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Е-мобилите и проблемите, за които никой не говори


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
и защо ще има край на лесните ремонти :) един съвременен дизел е около 100 пъти по-сложен и скъп за поддръжка от един електромоторкое е по-сложното ??
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 9
доста плоска статия, която изцяло изключва научно-техническия прогрес.Никой не си прави илюзия, че сегашната технология базирана на Лития, като основен елемент за батериите, ще изиграе решаваща роля. Напротив, той отдавна е достигнал своя технологичен лимит и всички усилия, инвестиции и тн са в посока на откриване на правилната НОВА технология. Вече има конкретни решения, които осигуряват по-голям капацитет, по-малко тегло и по-бързо зареждане ... мнооого по-бързо.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Ясно е, че елктромобилите са трън в очите на някой. Не казвам, че знам на кого. Обаче у нас е пълно с бракми, които чакат някой *** да ги купи и да се зароби в безкрайни ремонти. Пълно е с всякакви сервизи, майстори, магазинчета за резервни части и всички те са в хранителната верига на старите автомобили с вътрешно горене. Ами горивата, акцизни складове, ведомствени безиностанции, внос на тъмно, внос на светло, колонки в задния двор и т.н.За тези неща никой не говори
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
какво ли ще прави газпром, като станат масови?
отговор Сигнализирай
20
hm3
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 8
нисък пробег - роадстъра има 1200км пробег с едно зареждане, а е двуместна и най-бързата кола в света и едновременно с това най-евтината от супер колите... :) Освен това има начини да се зареди един електро автомобил дори в най/далечната джунгла ако се намери такова място където няма никъде в района ток....
отговор Сигнализирай
19
хм2
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
.. скоро ще отпаднат адски много от данъците които една държава получава от горивата в момента например и няма данък слънце или вятър все още. водородни коли - това определено не е бъдещето . Адски много ток трябва, за да се произведе водород. Може и да има доста коли на водород но няма да са масово 100%. Сложна доставка / ами специално гига фактори на тесла прави всичко на едно място докато доста от другите сегашни се сглобяват на 1000 места. Из цяла анадола се правят различни компоненти...
отговор Сигнализирай
18
hm
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
Все едно е писана от Джереми Кларксън тази статия :) Или може би Шел или Тотал. Рециклиране- сега имало малко места за рециклиране - ами има и малко ел. коли. Това ще става все по интересен бизнес и ще се появат нови.Ремонти - на електрическите ремонтите са 10 пъти по малко. Истинския проблем е, че много сервизи ще останат без работа понеже няма толкова много неща за подръжка. Собствено електричество / панелите въобще не са толкова скъпи. Проблема е, че като си прави всеки сам ток скоро ..
отговор Сигнализирай
17
Циник до 14
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Цитат: "Нефта най-вероятно е с неорганичен произход..."Най-вероятно е, че си проспал някои уроци в училище!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
И аз съм на мнение, че електричките ще си останат само като градски коли, а ДВГ-тата за всичко останало.Аз нампример имам 2 коли - една голяма дизел и малка бензинова. Спокойно мога да заменя бензиновата за ел. щото така или иначе в града само тя се кара, но от другата не мога да се лиша. Ако река да търгна някъде, с тая ел. кола само стрес ще бъде, ако въобще стигна - пълна липса на автонимност.
отговор Сигнализирай
15
Георги Цанев
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Газът на Браун е много добро решение, но трябва да се развие, а няма финансов интерес. Доколкото знам само Тойота има развитие в тази посока
отговор Сигнализирай
Новини