IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Автоматик, та автоматик. А как се кара с ръчни скорости?


Обратно в новината

Коментари Коментари

49
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 26
Автоматичните скорости са идеални. Ръчното сменяне на скоростите е неудобно, все едно караш трактор, не лек автомобил.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 15
20 години карах с ръчни скорости, от 4 години насам карам автоматик. Никога за напред не бих съгрешил да заменя автоматика с ръчни скорости!
отговор Сигнализирай
47
до дед Мароз
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Кой е тоя истински вид автоматик? И с какво е по-систински от въпросните CVT, DSG?
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 13
Ако карам на автоматична ще заспя. Ръчкането на предавките ме държи буден и усещането за контрол е друго.
отговор Сигнализирай
45
до 47 до 39
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Само да спомена, че АСК има много видове и не може да кажеш това и това се препоръчва за кутията а друго -не, просто защото ще имаш в предвид точно определен вид кутия. Ти говориш за хидротрансформаторите - тея дето са едновремешните, при тях сигурно не е добре да изключваш. Двойносъединителните обаче са механични и няма причина да се притесняваш да ги слагаш на неутрална. Също така имат и ръчен режим на волана или лоста.Вариаторните пък са съвсем друга работа...
отговор Сигнализирай
44
до 39
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 21
25 годишен опит на активен шофьор ми дава предимството да контролирам максимално автомобила. Аз решавам как да ускорявам и на коя предавка. Отделно РСК позволява изключване от скорост, което е основния елемент за икономично кормуване. При АСК е възможно изключване от скорост, но не се препоръчва от производителя. АСК колкото и "ителигентна" да е не знае дали искам да спирам при намаляне на скороста, чрез отнемане на газта и пада на по-ниска предавка.
отговор Сигнализирай
43
Вълнаро
преди 6 години
Харесвам 37 Не харесвам 5
Въпрос на кеф, аз карам ръчна, защото шофирането ми доставя удоволствие. Да боднеш нужната предавка и нещата да се случват точно както го искаш. Контрол. То за това има избор, кой каквото го радва.
отговор Сигнализирай
42
дед Мароз
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 5
До преди година карах само ръчка, автоматик на командировка в щатите.От април миналага година карам автоматик (истински, не CVT, не DSG) с пера за смяна (избор) на предавка (работят) и възможност за ръчни скорости.Е няма по голям кеф. В задръстването не си 1-2-1-2-свободна. На дълъг път си екстра. На път със завои, баир, спиране, сменяш предавка или 2 надолу и си 6.Да удоволствието струва пари.
отговор Сигнализирай
41
до ТИР
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
БМВ нямат TDI мотори. Това си е запазена марка на VW. Затова колегата се обърка с "душегуб-а"
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Въпрос на навик. Моята кола е ръчка, а на жена ми автоматик, с 2-ен съединител. Все ми е тая коя карам.При ръчката е тегаво, че се налага в града да ръчкамПри автоматика трябва да си правя сметката когато изпреварвам, щото силата идва със закъснение.
отговор Сигнализирай