IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Стари дизели по германските улици? Забрана!


Обратно в новината

Коментари Коментари

71
Reptile
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 9
Последните ми 3 коли са дизелови, не съм имал проблеми, но повече дизел не бих купил. Дизела е смислен от 20К км на година, но наистина е вреден. Трябваше да се вземе такова решение с толеранс, особено у нас, трябва време, иначе икономиката ще закъса!
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 8
Diesel bis EURO 5 - нацизъм в действие!Нали тъкмо дойчлърите залагаха на дизела - в САЩ под 10% от леките коли са на дизел. Проверете. Само камионите и тежкотоварните коли го ползват по разбираеми причини - ако са на бензин ще отиде 3-пъти повече гориво.
отговор Сигнализирай
69
до Авторката
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Откраднала си Статията от сайта на БТА и пак нищо не си разбрала ама явно и там не разбират немски , та с Евро 6 може да се кара тоест Забраната е до Евро 5 то си пише на Табелата на снимката между другото
отговор Сигнализирай
68
До 69 (79)
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 5
По твоята логика всяка техника, която притежаваш е сериозен финансов пасив. Можеш без пералня, ще си переш на ръка, но си я купуваш. Ти си се отказал от втората кола в семейството и се саморекламираш. Другата безмислица, която много често чета е как младежи, съответно в добро физическо състояние, както почти всички младежи, убеждават всички, че може да се придвижват с колело, без значение на колко години са и какви болести имат и разстоянието, което трябва да пропътуват.
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
Айде почвайте да ни убеждавате че дизела е полезен.
отговор Сигнализирай
66
79
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 15
Колата е сериозен финансов пасив. От последната само, след продажба, за 5 години които я карах загубих 20 хиляди лева.Удобство е, а и за много хора е критерия за социален статус.Сега карам колело за 200лв. Колата продадох преди година. Когато ми потрябва, взимам под наем. Ползвам и градски транспорт.Чувствам се много по добре, и физически и финансово.Е, съседи и познати мислят че съм скъсан, как може така семейство само с една кола (жената си кара една малка), но не ми пука.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 32
Трябва ПЪЛНА ЗАБРАНА ЗА ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ с двигатели с вътрешно горене.
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
До Анонимен 46Емии, карам сравнително нов такъв. С дюзи нямам проблем, електроника също, не е Алфа или Дачия. Дизел само от големите вериги, предлагали са ми евтино, не съм сипвал
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Става въпрос за автомобили до Евро 5вкл., т.е. произведени преди 2015година. Доста по различно от представата ни за стари дизели в България
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 2
Еййй, хайде стигаьс този дизел!!!Бензина също трови и то не по-малко. А за производството на електрически батерии се трови колкото 100 работещи дизела. Някой иска да си прокара политиката и печели, но въпроса е, кой и едва сега ли разбра, че дизела "трови"? Отдавна престанах да се ядосвам на такива проеокативно статии, отразяващи необективно мнения на общини в Германия. Ограбват и лъжат българина, държат го беден и унизен, а искат от него принципност и послушание.
отговор Сигнализирай
Новини