IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Стари дизели по германските улици? Забрана!


Обратно в новината

Коментари Коментари

61
Без име
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 22
Брависимо.Стоп за автомобили под евро5 за бензин и дизел.Така трябва.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 27
аз за пръв път карам дизел.... и ще направя всичко по силите си да е за последен.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 2
Като си знаем нашите управници, квъи знаем колко са интелигентни и независими, колко са корумпирани и продажни, как взимат решения без да се съобразяват с рвалностите, очаквам всякакви "умни изгъзици". За стандарта на живот, нищо, за корупцията и едноличното управление също. Важното е да се угажда на Европростотиите, без да се анализират вътрешните но особености. Забрани и забрани, нищо ново. Кой повиши стандарта, а само цените на всичко? Никой. Ненормалността у нас убива всичко, и хората бягат!
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 3
Принципно дизела е за по-тежки коли Не си заслужава кола, която е с максимално тегло над 3 тона, да я мъчиш с бензин. То затова при по-тежките возила бензинови няма. Да се забранят дизеловите някъде, означава никакъв товарен автомобил да не може да влезе там за снабдяване с нешо. Пожарните също са на дизел ...
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 5
Над 20% от дизеловите коли в Германия са на над 15 години, а над 10% са над 20 годишни. Казано по друг начин в цял свят се карат и по-стари коли, а не само в България, както си мислят някои нихилисти.
отговор Сигнализирай
56
Пенчев
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 22
Карам си Тойота Урбан Круизер бензинка 2009 година. Харчи 7 литра средно . До сега само постелките съм ги сменял друго не съм барнал и маслото не съм го сменял. А който има нова дизелка той да си мисли като знам колко струват дюзите...
отговор Сигнализирай
55
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
Дайте ги насам! *** ще ги купи, нов внос, карани са само от бабички, до магазина само, или от майки с малки деца, до детската градина.После *** ще се хване за главата, от скъпия ремонт и консумативи, и ще се опита да се изкара по-умен от една сюрия немски инженери, направили така, че колата да издържи без проблеми само гаранцията си и 2-3 години отгоре. Китайски, турски и бразилски консумативи, и колите нов внос на 250-300 хиляди са като нови.Държавата си прибира новото от регистрация и акцизи
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Мазния CEO на VW смотолеви едно сфинявайте, прибра си бонуса и подаде оставка. Съдете ги да плащат.
отговор Сигнализирай
53
Гого
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 4
До 48:После евро 7,8,9,10 и така нататък лизинг цял живот .Евро цености да върви търговйиката на гърба на потребителите.
отговор Сигнализирай
52
Иван
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 19
И очаквайте бълващите дим и сажди брички по нашите пътища в двоен размер много скоро,продължавайте да си купувате стари печки заради това че харчат 1-2 литра по малко от бензина или пък защото си намирате крадена нафта по евтино..... смешници !!!!
отговор Сигнализирай
Новини