IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Соленото сбогуване с дизела: Сметката може да стигне ?4,5 милиарда


Обратно в новината

Коментари Коментари

54
123
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 10
Колкото по-скоро спрат кадилницитетолкова по-добре.Въобще не е трябвало да се произвеждат коли на дизел под три тона.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 8
Сега дизел тарикатите за по ефтиничко ще им излезе солено! Ха ха ха!
отговор Сигнализирай
52
Евростандарт
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
За СО2 целта е през 2021 година нивата да са под 100 г/км, за по-леките по тегло коли, но например за вановете, да е под 147 г/км. Казано по друг начин няма общовалидно ниво на замърсяване по отделните видове замърсяване за всички МПС, както са написали тук. Правилото за дизеловите коли е, че колкото е по-тежък автобомила, толкова повече дизеловия двигател е по-подходящ за него.
отговор Сигнализирай
51
Евростандарт
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Принципно допустимите нива на замърсяване с фини прахови частици за колите по Евро 5 и след това, са еднакви за бензиновите и дизеловите двигатели. При азонтните оксиди, допустимите нива при Евро 6 се доближиха много за бензинови и дизелови двигатели, като дизеловите имат по-високи нива. Обратното е при въглеродния двуокис, там бензиновите замърсяват повече, а това е по-голямият проблем от години, но засега няма ограничение за нивата.
отговор Сигнализирай
50
Евростандарт
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Цитат: Новият европейски стандарт Евро 7, който влиза в сила през 2021, допуска максимум 95 грама на километър.*По досегашните евростандарти имаше 5 варианта за всеки евростандарт, според теглото на автомобила, освен че бяха разделени на стандарти за бензинови и за дизелови двигатели. Това 95 грама за кой или кои варианти се отнася? Не е едно и също малолитражка с тегло под 1350 кг и тежкотоварно МПС, което е само на дизел. Второ,досега евростандартите нямаха изискване за нивото на СО2.
отговор Сигнализирай
49
Изгърбич Задвратян
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
по големия въпрос е колко ще струва това на търговците на въглеродни горива, и дали загубите, понесени от един братски на нас въглеродец няма да доведат до драстичен скок на цената на тока и питейната вода, отново.
отговор Сигнализирай
48
Киро кардана
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 3
Замислете се бе хора...Казват ви дизела замърсява а това ,че една нова кола има малък живот и вечни ремонти и части и после на моргата..а енергията,материалите и замърсената вода покрай нейното производство и след това за неговото рециклиране ви го спестяват!
отговор Сигнализирай
47
Киро кардана
преди 6 години
Харесвам 41 Не харесвам 4
Не е ли много по екологично една кола с поцинковано купе( ауди80) и двигател на MB 2.5 чист дизел с редова помпа с минимален пробек 1000000км и страшно здраво окачване с гресьорки!.Няма сензори ,електроника,демферни маховици,MAF,MAP,пиезо дюзи,турбота и .тн само яко каране!Работи даже и при свален акумулатор,сприра само кога свърши горивото!Така карате 30-40 години една само със смяна на консумативи и минимални ремонти!Да но.....производителите нямат файдаа от такъв автомобил!
отговор Сигнализирай
46
ветъро
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
""до 4,5 милиарда евро глоби заплашват европейските автомобилни производители"... абе деца, има ли некой, който все още да вEрва, че "соленото" го плащат "филантропите" и концерните? ама честната си кажете!
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
Европа да започва да развъжда коне и да се учи да върти ***,дали.Дизела беше "спрян" защото е икономичен ,а за да има пара за някого ,трябва да се търгува с количества.До 2030 технологията можеше да достигне до литър-два разход и по-добър ,но това е смърт за петролодоларите.
отговор Сигнализирай
Новини