IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Соленото сбогуване с дизела: Сметката може да стигне ?4,5 милиарда


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
Истина
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 7
Така, купувайте бензинки да се разруши по-бързо озоновия слой и да се затрие тази планета, или пък електрички, ефекта от батериите ще е същия след 10 години. вече се виждат как на нашата географска ширина не може да изкарат 3-4 зими, а ние сме топла държава! АМериканците спретнаха един дизелгейт и всички се хванаха на въдицата, затова се отказаха от Парижкото споразумение след това! *** които ги последваха да му мислят!
отговор Сигнализирай
23
СатаНАТО
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Най-яката технология при ДВГ-тата е VTEC на Хонда.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 19
Може и да защищаваме дизеловия автомобил, защото много хора имат такива и не им се разделя с тях главно поради материални причини. Но трябва да се признае, че въпреки някои чисто технически предимства на дизела, бензиновият автомобил е по-евтин, по-тих и комфортен. Трендът в автомобилната индустрия е под политически контрол. Така, както стимулираха дизела преди години, сега правят обратното в полза на хибридите и електромобилите.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Проблема е във пословичната вина на германците. Всеки вече ги удря и те приемат безропотно. Това си беше чисто наказателна акция на реднеците.
отговор Сигнализирай
20
ВЪПРОС
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
Нов Внос , Втора Употреба ?Дизеляци в България , Наводниха се . Без Пари . Ще ги караме - Мерцедес Дизел 2014 година за 4000 лева . УРА .
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 7
Последните изследвания показват, че новите би и три турбо бензинови мотори отделят дребни частици и азотни съединения по-лоши от тези на дизела! Има някаква конюктурна игра със забраняването на дизелите, не е технически рационално случващото се.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
до 16: Вярно, но не е двг. То ако става дума има и хидромотори, но това друга тема.Да не говорим, че има едни дизели с 80-100 об/мин, дето повечето хора не предполагат че съществуват, защото не са по пътищата, и за един час горят повече от годишния разход на средния автомобил.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Аз затова гледам да се възползвм, докато ги има все още тея големи дизели. Засега карам само 2.7 литра, но скоро планирам да ъпгрейдна колата до 3 литра дизел. До преди няколко години карах бензинки, но от както смених с дизел, не ми се връща обратно.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
До АнонименИ двигателят с най-голям въртящ момент еее--------------------------------Не позна, електричката е с най-големият въртящ момент
отговор Сигнализирай
15
Българин
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 2
Уважаеми коментиращи и читатели, дизела е и ще продължава да бъде (докато още има двг) по-добрата алтернатива от бензина! Тежкотоварно превозно средство на бензин, или газ и по-екологично, е абсолютна шега, направо е виц! Друг е въпроса, от който тръгна лошата му слава, т. нар. "дизелгейт" от муриканците, дето минималния обем на двигателите им е над 3 литра и замърсяват многократно повече!!! Но нали са маймуни и се хванаха набързо на "голямата" измама, която не беше нищо повече от маркетинг!
отговор Сигнализирай
Новини