IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Борбата с дизеловите коли в Европа – ненужна истерия!?


Обратно в новината

Коментари Коментари

100
Реалист
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не знам какво показва официалната статистика, но като застанеш до дизелова кола, не се диша, докато при кола с газова почти не се усеща.
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Не виждал Доросиев как някой може да му забрани да пътува с колата до центъра, но за сметка на това се обсъждала идеята с жълтите (евро 3и 4)и червени(евро 1 и 2) стикери да се забрани достъпдо центъра на града... до въпрсния госпдин Доросиев.... вие май на подигравка го взехте...що не си ходите всички...взехте да омтъзвате
отговор Сигнализирай
98
пЕШО ТАНКИСТА
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Бъръ-бъръ двъ чъдъръ! Каквото и да ви говорят става дума за пари.Цялата истерия с т.н. дизелгейт я повдигнаха автомобилните и петролни компании с цел келепир.Производството на на дизелови двигатели е по скъпо за производителя,но клиента си избива парите за 50-60хил.км. за сметка на горивото т.е. за сметка на петролните компании.Забраната на дизела ще доведе до келепир за едните и за другите за сметка на клиентите.А старите коли-таван 20г. или 300000км което настъпи първо.После директно моргата
отговор Сигнализирай
97
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
"Относно предпочитанията на българите за втора ръка автомобили, Доросиев заяви, че в по-големите градове хората най-често си вземат кола на 10 години, а в по-малките на около 15 години" Както казваше един дърт алкохолик - аз предпочитам да си легна с Гергана (чалгарката), ама като се прибера си лягам с жена ми...
отговор Сигнализирай
96
Иванчо+Марийка
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
95
мхм
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 8
Какво стана ? Автотърговците се задръстиха с дизелови коли и никой не ги купува ? Започнаха статиите , за да разчистим автокъщите и да заредим бензинови . Тези номера ги знаем
отговор Сигнализирай
94
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 4
Няма още данни, че въглеродните частици са канцерогенни. Има подозрения, че преминавайки през клетъчната мембрана, може да причинят нещо. Истината е, че като по-икономичен, дизелът харчи по-малко (съответно цапа по-малко при равни условия) и начислените ДДС и акциз са специфично по-малко. Ако някой е загрижен за екологията, трябва да се забранят голямите двигатели, но те пък харчат повече и съответно пълнят повече бюджетите.
отговор Сигнализирай
93
...
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До Бензинджиякога за последно бензинов автомобил е спечелил 24-те часа на Льо Ман?
отговор Сигнализирай
92
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
От 2009-2010 години нормите за Фини прахови частици за едни и същи за бензиновите и дизеловите двигатели.
отговор Сигнализирай
91
Свинята
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 11
Зависи. Новите дизели евро 6 със селективните катализатори и Ад блу са абсолютно безвредни. От ауспуха излизат само водни пари...ноооо колко са тези автомобили. От аввтомобилите с Евро5 и ДПФ колко са с изправен и наличен ДПФ. От всички автомобили колко са с премахнати катализатори. Това е проблема. Основния проблем за човека при комън рейл технологията на дизела е финното разпрашавне на горивото в цилиндъра което след изгаряне изпраща в атмосферата много финни сажди които вдишаваме и са канцер
отговор Сигнализирай