IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Борбата с дизеловите коли в Европа – ненужна истерия!?


Обратно в новината

Коментари Коментари

80
лобистка помия
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 17
"Броят на бензиновите и дизелови коли в страната е равен" - затова София е европейската столица с най-мръсния въздух. "докато дизеловите имат специален филтър, който пречиства около 95% от мръсните газове" - Дизелгейт показа колко пречистват тези филтри.Статията е платена лобистка помия.
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 12
Проблемите на Европа започнаха с меркелица - наводни континента с дизеляци не че са по-малко замърсяващи ами заради немските производители! Уруспията фалшифицира тестовете но хамериканците ги хванаха. Само не казвайте че меркелица не е знаела все пак има образование! Меркелица наводни Европа с *** не че се е загрижила а заради немските концерни които търсят роби!
отговор Сигнализирай
78
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
Допустимите норми при Евро 5 и Евро 6 за замърсяване с ФПЧ или саждите, както ги наричат 80%, са едни и същи за дизеловите и за бензиновите коли.
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Дизелите по Евро 6 са с близки нива на замърсяване с азотни окиси с бензиновите. Бензиновите замърсяват повече с останалите замърсявали. Азотните окиси да проблем в Германия и там има наднормено замърсяване, а в България замърсяването с тях е далеч под допустимите норми.
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 32
Дизелът не е за леки коли. Някои кусури на дизела: Прекалено тежък, прекалено сложен, прекалено скъп за поддръжка, прекалено човствителен към гориво, прекалено замърсяващ, прекалено зависим от електроника.
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 28
Дизелът трябва да бъде забранен при леките автомобили. Не става за тях. Трябва да се ползва само при работните машини.
отговор Сигнализирай
74
Бобчо
преди 6 години
Харесвам 33 Не харесвам 9
Половината от бензиновите коли са на газ. А газта замърсява в пъти по-малко от бензина, за дизела да не говорим. Това въобще не се отчита. Какви стикери, какви пет лева?! Как ще ме убедите, че старата ми кола на газ, на която отпадъка от горенето е СО2 и вода замърсява повече от гювеча, излизащ от ауспуха на някоя дизеларка, пък била и тя евро 6, а за някоя чипосана бангия с изкормени дпф, егр, катализатори и т.н. въобще да не говорим. Чакам отговорите на хейтовете.
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 35 Не харесвам 10
не виждам как би могло да имам дизелов автомобил и да ми забранят да влизам в центъра на градаКакто се контролира центъра на Лондон, бе тъпчо. Не те спират, пращат ти по пощата глобата от 50 паунда и срок за плащане. Като не си платиш ти дават глобата на събирач на дългове. Той ти праща сметка от 250 паунда и срок за плащане. 50 паунда ти е глобата, 200 паунда такса за фирмата. Ако не платиш, идват, взимат ти колата, и я продават за 1250 паунда. Хилядата отгоре са за разходката на пичовете.
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 4
Много интересно защо няма сводка за замърсен въздух през лятото както реваха през зимата. Значи автомобилите не замърсяват а моята печка и на такива като мен печките на твърдо гориво.Понеже тока е много евтин като по Тошово време 1.5 ст. за киловат всички в София минахме на твърдо гориво. Хем по топло хем чадиме като парен влак. Така се получава когато селян. Дури са във власта.
отговор Сигнализирай
71
Софиянеца
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 33
Колата е конституционно право, а не конституционно задължение. Щом "нямаш пари за нова кола", това не е оправдание да караш 20+ годишна. Има и градски транспорт.
отговор Сигнализирай