IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Борбата с дизеловите коли в Европа – ненужна истерия!?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 11
Крайно време е да се забрани "новия внос" в България. Регистрацията на нови автомобили само ако покриват евро 6.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Като се махнат партийните субсидии и намалят заплатите на депутатите, ще почнат да съобразяват данъците с възможностите на хората. Иначе тия живеят в друг свят и не им пука как човек с няколкостотин лева заплата може да си купи нова кола. Проблема е, че без революция това няма да стане. Дори референдум за субсидиите, на който 90 % от българите искаха премахването им, не обърнаха внимание.
отговор Сигнализирай
28
sa
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До АнонименАми щото 90% от тия,дето имат пари,са ги изкарали по нечестен начин,или на хиляди робски гърбове!!
отговор Сигнализирай
27
ьзц
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
а защо не говорите за забрана на животновъдството?отглеждането на телета е главния източник на метан който е 10 пъти по опасен от въглеродния диоксид и има основна причина за парниковия ефект
отговор Сигнализирай
26
ьзц
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
замърсяването с ФПЧ е основно от отоплението с твърди горива и мръсните улици ДВГ замърсяват много по малко с ФПЧ цялата истерия е понеже всички производители се насочват към електромобили и трябва някак си да си избият инвестицията ако в момента в България всички минат на електромобили цялата енегрийна система ще се срине а и споре умниците от ГЕРБ нови мощности не са ни нужни...което ще доведе до внос и шоково поскъпване на ел. енергията
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
Преди окло 20 г. започна с това, в Швеция въведоха забрана за дизелови коли.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 10
Много разбирачи по темата.Българинът не можел да си купи нова кола... Зависи кой българин. IT специалистите защо да не могат? Обаче е важен социума, че малко е кофти да се различаваш от останалите. Затова (а и по други причини) много хора, които могат да си позволят нова кола избират втората ръка. Отделно богаташите имат в гаражите си по една кола втора ръка, за пред хората. С нея ходят на пазар например, така не бият на очи.В България е срамно да имаш пари. Почти всеки завижда и интригантства
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 17
Колата си е лукс. Лошото е че властта изтърва нещата и позоволиха на всеки да кара кола.Как в Холандия и Дания хората могат да карат велосипеди а българина не може?Там почит всички годят на работа и на училище с колело. Дори и държавните служители.А трябва да се има предивд че там пре по голямата част от времето вали и дъжд.
отговор Сигнализирай
22
sa
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
Бай село пак се изказа:не виждам как би могло да имам дизелов автомобил и да ми забранят да влизам в центъра на града!!Трактори и товарни на дизел долу-горе бива,ама кола си е автогол и безмислица!
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Колата не е лукс, а необходимост и в България това важи от 70-те години на миналия век. Проблемът е, че купуването и експлоатацията на нова кола е по джоба само на мафията и рядко при нормалните хора. Примерно за София, преди да си купиш нова кола, трябва да си купиш гараж или паркомясто на закрито, т.е. плащаш между 12000 и 24000 лева. После плащаш за новата кола, но и всяка година плащаш и Каско , примерно започвайки от 2600 лева първата година, плащаш и данък в общината и сумите стават доста
отговор Сигнализирай
Новини