IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ползите и вредите: Опасности при "еко"-режима за колите


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
Лолзи
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Максимално ниско.Това ще да е обратното на минимално високо.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
Супер глупава статия. Двигателя не се смазвал оптимално, защото бил в ниски обороти. Ами нали като е в ниски обороти няма толкова трие.не. Следователно няма нужда от по-голямо смазване. По-малко гориво означава и по-малка отделена топлина, следователно буталата нямат нужда от толкова охлаждане. Простичка работа, но някой трябва да я разбира. Единствено за изпреварването съм до някъде съгласен, но Еко-режима го ползвам когато карам с относително постоянна скорост, сиреч без изпреварвания и градско
отговор Сигнализирай
19
Ghost
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
Като професионален механик мога само да се изсмея на подобни статийки и да препоръчам на хората да не вземат насериозно писанията на разни автори, които имат "норматив" да пишат на килограм.
отговор Сигнализирай
18
до Solar Power
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Колега, за 100 К км как разбра, че не синамалил ресурса на двигателя ? При положение, че ресурса на един двигател е примерно 500 К км и малко отгоре, за 100 К км ( в твоя случай по 20 К на година ) как разбра за влиянието на ЕКО-режима върху двигателя ?
отговор Сигнализирай
17
Вени
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Някой по-долу е писал за Приус. Аз карам хибрид - там нещата са други и нищо от написаното не важи за хибридите на Тойота. Карах скоро кола под наем с еко режим по подразбиране. Дразнеше ме само старт-стопа в някои задръствания и тогава го изключвах. Иначе си вървеше много добре въпреки, че не беше кой знае какъв автомобил.
отговор Сигнализирай
16
автомонтьор
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Саааамо глупости пишат тия хора, да си запълват програмата
отговор Сигнализирай
15
Solar Power
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 5
Аз карам десета година 2 различни приуса изцяло и само на ECO и на двата бутнах над 100 хиляди километра и в бокса влизам само за масло и смяна на гуми.
отговор Сигнализирай
14
Мемфис
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 10
По-голяма глупост от тази статия не съм чел!Динамиката на Мерцедес на eco режим е толкова добра, а 7 g tropic включва предавките незабележимо.Всички възможни режими за зададени в триизмерната диаграма на компютъра така, че не се кахърете за него, няма да се побърка! При рязко подаване на газ кутията връща две предавки и просто се изстрелва. Що се отнася до налягането на маслото, на празни обороти то е над 3 ata.Така, че спрете да преписвате статии от ушанките, защото се излагате!!!!!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 3
Пишете от къде се преписват такива статии, че да ги четем и в оригинал. Аз разбирам, че празният ход е най-опасното за двигатела-едва ли не няма мазане тогава-какво правим тогава в задръстванията-да форсираме на място, че да се смазва ли?? Нали затова има мазилна система и куп датчици и компютри в колите..
отговор Сигнализирай
12
Майстора
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
Само да кажа, че новите двигатели са вече с електрически маслени помпи, така че тези приказки за ниските обороти и лошото смазване, може да си ги приказва някой, който следи от дъжд на вятър технологиите. Жалко за статията, бих казал ненужна.
отговор Сигнализирай
Новини