IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ползите и вредите: Опасности при "еко"-режима за колите


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 10
Понеже не мога да карам(страх ме е, мижитурка съм си, какво да правя?! Поне се знам каква съм), чакам с нетърпение самокаращите се коли на Тесла. Те са и най-екологичните за сега. Някой ден ще се сбъдне и моята мечта да си имам такава кола :)
отговор Сигнализирай
10
k
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
нов шедьовър .....булка, кой ти я каза тази глупост за еко-режима еко режима ,булка, се изразява в това че компютъра спира горивната смес към 2 или повече цилиндри ако на твоята таратайка се превключва на висока предавка това означава единственно че скоро ще плащаш скоростна кутия .... ти кога за последно сменява маслото на скоростната кутия .... нека да позная - никога, понеже твоята таратайка няма дупка за масло на скоростната кутия ......
отговор Сигнализирай
9
живял-видял
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 7
Еко-режим, еко-дизел, еко-бензин, еко-храни. Пълни измишльотини!
отговор Сигнализирай
8
До 6 Име
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
От 2007-*** година карам само коли с автоматични скорости и такива има много. Разбира се колите с ръчни скорости в България са много повече.Не съм имал този еко режим на нито една от колите си и не знам за какво точно пишат в статията.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 2
Факт е, че се пести гориво, но пък моторът работи на почти празни обороти, което го натоварва допълнително. Т.е. когато двигателя е изключен е най натоварен по същата логика!
отговор Сигнализирай
6
Име
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 6
"В същото време автоматичната скоростна кутия включва колкото се може по-висока предавка.". колко процента от автомобилите в българия и европа са с автоматични скоростни кутии? ще ми се да знам от чисто любопитство към съпричастността на статията към нашите условия.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Ако двигателя е на ниски обороти а скоростната кутия на висока предавка, това изобщо не е "празен ход", има обороти почти като на празен ход ама двигателя си е натоварен... просто в него режим гарантират най-нисък разход.. ама не е празен ход.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 5
Едно средно голямо куче отделя въглеродни емисии колкото един Голф. Те и хората с дишането отделят въглеродни емисии. Айде сега да измислим апарат койти се склга като маска на лицето и с него дишаш по малко и по "еко". Впрочем газовете които отделят колите са само около 3% от увеличиението на емисиите през последните години (не от всички емисии, а само от увеличението), иначе общо от оделяните по естествен начин CO2 емисии в природата колите са неизмерим процент, еко мафията обаче вилнее.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 7
Какво значение има фаталния изход?! Важното е че са се икономисали малко емисии и меркелица ще е доволна!
отговор Сигнализирай
2
asd
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 4
Доста от нещата в статията са верни, но се забравят някои основни принципи. Почти всички пройзводители препоръчват колите да не ползват Еко режима извън града. В градски условия е доста по-полезен, защото в задръстванията така или иначе не ти трябва кой знае каква динамика, а и ситуациите на нужда от тяга и натискане на дивгателя не са толкова чести. Извънградско се кара без Еко и няма проблеми. А за джигитите няма значение, те си карат без Еко така или иначе.
отговор Сигнализирай
Новини