IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Икономисти с идея: Караш повече в трафик, плащаш по-висок данък!


Обратно в новината

Коментари Коментари

29
Iceblast88
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
До Аман от професориАко незнаеш, в много градове (изключваме хранената от цялата държава Шопия) градския транспорт е минимум набор на шофьорите си, а в повечето случай е и по стар. Нито една от изгнилите кочини няма как дори в Африка да мине технически преглед и се чупят през 15 мин., но ги държат в движение и се чудите защо хората избират да се возят със собствен транспорт! Еми елементарен отговор на *** въпрос - защото искат да стигнат живи и без да се заразят с 1000 вируса!
отговор Сигнализирай
28
Iceblast88
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До Аман от професориБи ли бил така любезен да обясниш на нас ниско интелигентните как ги виждаш тези неща?Ела в Русе (кмета е от ГРОБ) и ти се качи на една 40+ изгнила *** на която и 1 парче ламарина няма къде да завариш от ръжда (и хващаш тетанус само докато го гледаш), карана с отворени врати (защото вътре всичко измира от жега), навременно и постоянно като мнението на Бай Тиквонии и чупещо се на секундата когато шофьора (който е с 20г. по млад от МПС-то) вдигне над 20км/ч! Ела се качи ти
отговор Сигнализирай
27
ттт
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Има само един единствен начин- намаляване на цената на обществения транспорт. В днешно време той не е изгоден за ползване. Примерно от НДК до дружба трима човека ще се приберат по-евтино с такси, отколкото с обществен транспорт. Един човек с кола на газ ще се прибере по-евтино отколкото с обществен транспорт.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
За това ли тук има пътища от никъде до никъде, незавършени, без да правят реална връзка между 2 точки, а само определен участък. И *** ли *** лентички на всеки 2-3-5 км
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Правиш двулентова магистрала, която лесно се задръства и хората трябвало да плащат, че оня там я е направил двулентова, вместо поне трилентова, както отдавна ги правят по света. Не трябва ли този, който е направил двулентова магистралата да плаща, а не потърпевшите от глупотевината му?
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Очевидно ГЕРБ ще прегърнат такава идея. Създавай по-големи задръствания, прибирай повече пари за крадене, както от хората с коли заради времето в трафика, така и от градския траннспорт, в който ще те таксуват по време - висиш за 5 спирки час и половина в задръстване, плащаш за час и половина за градски транспорт.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До АнонименПропуснал си най-важното: "а също така и в намаляване на данъка на петролните продукти.". Точно тук се крие ключа от палатката. Тези "икономисти" са си поръчани от същите петролни компании, които ще имат най-голяма изгода: по-малки данъци, следователно по-голяма печалба, щото да не си помисли някой, че крайната цена на продуктите ще падне.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Принципно задръствания има там, където управляващите са некадърни. От една страна не правят достатъчно пътища, а от друга страна некадърниците непрекъснато влошават организацията на движението и паркирането, което създава и увеличава задръстванията, както е в София от години. Примерно в градовете по света, които са подобни на София по брой жители и гъстотата на населението, няма задръствания въпреки че там има много повече коли движещи се по улиците. Защо да плащаме заради некадърността на ГЕРБ?
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
У нас отдавна сме стигнали до този извод че строежа на нови пътища няма да облекчи трафика а само повишаването на таксите и данъците
отговор Сигнализирай
20
Аман от професори
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 8
Ми слезте от тия коли бе, има и градски транспорт...всека дупара за по едно кафе се качила на кола, после ама пушело било, ама старите коли виновни...друг път! Старите коли се карат по принуда, щот хората нямат пари за нови и то при нужда, средно ~ по 1000 км годишно, затова данъците трябва да са според изминати километри, айде и еко такса сложете някаква ама не и да се оливате!!!
отговор Сигнализирай
Новини