IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Дизелгейт" не уби Volkswagen, а идващият "Бензингейт"?


Обратно в новината

Коментари Коментари

31
Часрен манипулатор
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
То и аз манипулирах една Астра на дъщеря ми. Счупи се ламбда сондата и почна да прави мизерии. Четох, четох, разучих как работи и направих един симулатор, нещо като усъваршенстван модел, дето го слагат газаджиите. Частите струват няколко лева и малко време трябва. Сега е с няколко режима с копчета, за минаване на преглед съм им обяснил какво да бутнат, да мине без проблем. Ако искаш да върви обаче, трябва да гори здраво, а как замърсява нямам идея. Те правят същото, но по-скришно и по-сложно
отговор Сигнализирай
30
quattro™
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Хехе да си намразя бензиновото куатро V6 ли?! Е нема как да стане!
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Фолксваген са най-големият автомобилен производител, пред Тойота. Имат 100 завода в 27 страни, в т.ч. завод за $1млрд в Тенеси. За м.г. печалбата им е 12млрд при оборот 230 млрд. Така че, това за фалирането са празни приказки.
отговор Сигнализирай
28
Пропов
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
Ако Vw мамят, значи и останалите го правят. Всички използват еднакви технологии. Всички имат еднакви техн. харакеристики. Няма как да продаваш на този конкурентен пазар, ако не вървиш с другите. Примерно Рено също обявяват близки цифри. Как ги постигат, реални ли са, ами японците и те, американците..Генералния проблем е, че изискванията са нереални. От там и се вкарват всички в грях. Чиновниците трябва да се осъзнаят малко.
отговор Сигнализирай
27
Колю куция
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Истината е,че американците са загрижени за замърсяването,както и Европа.При нас се карат най -старите и замърсяващи коли в Европа,а може би и в света.А ,че VW няма да фалира е тигурно.Ние сме живите мъртви засега,но скоро няма да сме твърде живи,ако я караме така-мислим се за големи тарикати,а лъжем себе си!
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Всяка една компания по света може да фалира, но Фолксваген /VAG/ със сигурност е една от автомобилните компании, които биха фалирали най-трудно!Просто това случи ли се, не само Меркел ще загуби поста си, но ще има огромни сътресения в Германия и целия ЕС, което никой няма да допусне!
отговор Сигнализирай
25
do Бай Стане
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Ами грешно си разбрал "отразяването". Продукцията им няма да стане по-евтина, а просто ще фалират (ще ги фалират) и ще изчезнат прословутите Голфове. Независимо от санкции и черен ПР, хората харасват колите им и ги купуват още повече. Обаче ако им тръснат още 20-30-40 милиардна глоба, фирмата няма да издържи и трябва да обяви фалит. А там вече не се знае.
отговор Сигнализирай
24
Бай Стане
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Ще се отрази и на нас. В Перник голфовете ще поевтинеят още. Вече и аз ще мога да си купя Голф на старо. Дизелак.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
Наистина ли някой вярва , че и американските коли не са манипулирани?
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
изискванията за стандарт евро се определят от чиновници без да се интересуват дали това е възможно технически на практика а не в лаборатория.нещо както при социализма определяха от коя година ще сме стигнали комунизма.а после плащайте данъци според евро.
отговор Сигнализирай
Новини