IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Дизелгейт" не уби Volkswagen, а идващият "Бензингейт"?


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Мога само да ви кажа, ние никак не сме изолирани от този проблем, дори напротив - ще ни удари пряко. Сриването на немската автомобилна индустрия ще се отрази в голяма степен и на икономката в България. Вече има голям брой фирми и фирмички, които са подизпълнители - на софтуер, кабели, седалки, радиатори и прочие компоненти. Ако махнем туризма, те осигуряват доста голямо перо от бюджета ни, а също и заетост на работна ръка.
отговор Сигнализирай
20
House M.D.
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Къде се намират нафтовият и бензиновият портал? В заглавието - писането на въпросителна след твърдение е признак на най-отявлена неграмотност!
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 6
Ауди А6 и А8 от 2005-та още изглеждат добре, много по-хубави от изгъзеното ново Мондео. Немците си имат кусури, но колите им са добри. Нагли дебели американци! Културния империализъм на САЩ и Англия иска да стане и икономически. Бойкот на форд и всичко англо-американско! Дано мексиканците да ви направят държавата по-свястна, те са добри хора, не фалшиво престорени като вас.
отговор Сигнализирай
18
до Фалш
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Не е точно така. Имам лек автомобил седан на 6 г., дизел, 1,6 л., 106 к. с., който на дълъг път харчи 4.7 - 5.0 л. на сто, при положение, че по магистралата карам със 130-140, а извън нея при всяка възможност със 110-120. Това го засичам редовно с реално изразходвано гориво, не с бордови компютър.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 3
Върви кампания за унищожаване на европейската конкуренция.Мръсни удари - под кръста , и оплюване.Не разбирам какви са тези европейци , които се радват на американските мошеници.Фолксваген раздава договори за милиони на подизпълнители, вероятно стигащи и до нас.Срутването на немския концерн - ще повлече със себе си още безброй фирми , и може да доведе до криза в Европа , която да засенчи тази на американските спекуланни от Лемън Брадърс.Подобна радост е напълно неуместна - и признак на глупост
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Американски рекет...
отговор Сигнализирай
15
nikoi11
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
САЩ нямат причина да атакуват баш VW-става въпрос за колите под марката VW.Техните модели се продават слабо в САЩ.През миналата година едва към 140 хил бройки.Основната причина е ,че 4-5 цилиндровите модели са със славата на невероятни трошляци дори за американските стандарти.В САЩ изобщо не мислят ,че VW са качествени коли.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Е те глобите в щатите бяха под форма на зарядни станций за ел. Коли а не кеш. Това все пак се ползва и от фв.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 5
Долу някой спомена - амриканските автомобили са изключително не-конкурентноспособни! Това е и причината за раздухването на всички тези скандали, колосални глоби и воя на Тръмп, че никой не искал да им купува колите и трябвало да сложат мита на европейските, че да станели непродаваемиа в Европа едва ли не да задалъжът хората да купувар сащ-бракмите.И всичко това на фона на 6 литра незавиващи и неспиращи таралясници, дето замърсявали по-малко от 2.0TDI , муахахахаааа
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 4
Пропадне ли Фолксваген, пропада и Германия.
отговор Сигнализирай
Новини