IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

В битка с дизела: Премия до ?10 000 при замяна с по-нова кола


Обратно в новината

Коментари Коментари

46
Ученик
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Къде ще отидат старите автомобили?
отговор Сигнализирай
45
Веско
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Тео го е казал по-долу съвсем ясно. Имат бюджетен излишък и си стимулират икономиката. Самото производстов на нов автомобил, плюс рециклиране на стария замърсява повее от каране на дизел още 10 години. А колко други ресурси се унищожават...
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Аиде сега дизела преди бе бензина сега дизела кои каквото му е кев единствено кога пропуши тогава е зор че маистора не ти обръща внимание
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Идеята е обикновения човек да се чувства виновен... Той замърсява, той не приема джендърите, той е против бежанците, той не чете етикета и т.н.
отговор Сигнализирай
42
Българина
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Всички решения и политики в тази област НА ЕК СА ИЗМАМА И ЛОБИЗЪМ. Преди 20 г дизел се стимулураше, сега ще го забраняват! Резултата ще следния, всички коли на бензин които харчат средно 30 процента повече което реално ще повиши търсенето на петрол!!! И замърсяването с двг ще се увеличи не намали. Тук няма екология а лобизъм, шистовия щатски петрол си търси пазар. Това решение е грешка!
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
Do 20 bilgariya 5 miliona li vece
отговор Сигнализирай
40
Х6
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До 38 или си пий хапчетата или не излизай от вас да не вдишваш твоят си въздух...от квото и да е той все тая...
отговор Сигнализирай
39
До 39
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Нормите за фини прахови частици (ФПЧ) за колите по Евро 5 и Евро 6 са едни и същи. Пишеш за дизели преди Евро 5 и 4, които и в България ще излязат от употреба. Евро 5 е от 2009-2010 години, а Евро 4 е от 2005-2006 години.. Всъщност нивото на замърсяване от ауспусите с ФПЧ в София е около 1-2% от допустимите норми. Да, замърсяват, но толкова малко, че не си заслужава да си губим времето с колите, вместо да се занимаваме с истинските замърсители - печките през зимата и неизмитите улици.
отговор Сигнализирай
38
Гост
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Анонимен 39За тази цел по - новите дизели имат DPF филтри
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Дизела изхвърля финни прахове частици които предизвикват белодробни заболявания и рак! И те не се пречистват чрез процеса фотосинтеза от дърветата за разлика от газовете!
отговор Сигнализирай
Новини