IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

В битка с дизела: Премия до ?10 000 при замяна с по-нова кола


Обратно в новината

Коментари Коментари

26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
До И аз...Описваш ситуацията за повечето от нас. 6-7000 лева е кажи речи сумата, която повечето българи биха отделили за автомобил. Сега, ако дохда ми след данъци беше 4000 лева, може би щяха да се замисля за нова кояла, която да ми е по 600 лева на месец, ама не е.
отговор Сигнализирай
25
Истината
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 6
Колите в България не са проблем за замърсяването на въздуха. В София двигателите на колите замърсяват между 1% до 12% от максимално допустимите норми, в зависимост от вида замърсяване. При замърсяването с ФПЧ този дял е под 2%, а прахът от неизмитите улици е 24 пъти повече от ФПЧ от двигателите, а през зимата печките замърсяват между 2 и 10 пъти повече от всичко останало взето заедно.
отговор Сигнализирай
24
И аз...
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 6
...искам да си сменя дизелока с електромобил, но при условие че я купих преди дванадесет години за 7к лева, не виждам как ще я заменя дори с друга дизелова, камо ли за електрическа. Ще си карам дизеларката докато й умре двигатели, а тези държат по 1000к километри. А един кредит 20к еврака за електромобил же го връщам има няма 6-7 години. Ами не мерси!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 11
До 20 Леките автомобили в България са 2.5 милиона. Да, улиците са проблем. Да твърдото гориво е проблем. Ама не ми казвай, че колите не са проблем. Това е просот отричане на фактите.
отговор Сигнализирай
22
sofeto
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
До Анонимен 18Явно ITспециалистите още не сa загряли че всичко което предизвиква изгаряне замърсява околната среда, ама нейсе. Образовайтесе!
отговор Сигнализирай
21
bokoland
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 13
Гледайте го ***. Колите не му замърсявали въздуха. Те немците и изобщо всички развити евро страни са прости, че искат да си опазят здравето. Нищо, де, *** ще бахука, децата му ще се раждат с астми, ама важното е вечер да паркира "новото" амг на паркинга преди да се качи в панелката със обзавеждане тип късен соц. Сбърканяци.
отговор Сигнализирай
20
Гост
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Явно автора на статията не е обърнал внимание на знака на снимката, че не се забраняват дизелите, а само тези които са под ЕВРО 5 В.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 34 Не харесвам 3
Неможе да сравняваме една 80 000 000 Германия с една 5 000 000 България. В германия има над 50 000 000 автомобила. На нас проблема не са автомобилите а мръсните улици които не се мият с години и печките на твърдо гориво. Всяка година специално за София печките се увеличават. Мазетата в които до скоро се разхождаха плъхове вече са пълни с дърва и въглиша. Тези които се грееха на климатици и парно поради ниските цени се принудиха да се отопляват с твърдо гориво. Хем по топло хем по евтино.
отговор Сигнализирай
18
До "българин&qu
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
До българинаНаистина ли мислиш, че в китай и русия е соц. Та в русия доскоро беше най голямото неравенство. Какъв соц е това. А за китай , няма да ти казвам каква експлоатация е. Отиди да видиш как ще ти спука задните части азиатския чорбаджия.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 7
Ако не да дойчовците, какво ще караш бе, на дядо ти москвича, зазката или прогнилата жигула?Коли euro 4 и 5 са толкова добри и двата стандарта имат dpf филтри, че сравнени с нашите соц бараки,бълващи дим като някой парен Локомотив са една епоха напред. Забраната на дизелите на запад е въведение към ерата на електромобилите така, че след тях са ба ред бензинките.Хората мислят за здравето си, а ние трябва да сме доволни, защото все пак ще караме по-добри коли на ниски цени.
отговор Сигнализирай
Новини