IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Присъдата е произнесена! Дизелът си отива – няма връщане назад


Обратно в новината

Коментари Коментари

73
Щерю
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
То остави - ами ще помъкне и бензина, и тогава моя Москвич 412 ще стане нарушител...
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Карам си Кайенчето, пада на студенткат сутиенчето и си къде дизелченцето ...
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Не разбирам, защо не сторим термоядрени електроцентрали. Да, проектът ще е мног скъп, но след изграждането му, подръжката ще е много ниска и ще може да снабдим ЦЯЛ свят с енергия, която не струва и 1/100 от сегашната. Е, предполагам, че някой хиени, няма да правят печалби ...
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До XИ моляте, ела на гости в Осло, да видиш, как 1/10 коли е вече електрическа, а -5 градуса, става още началото на ноември.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До х250 км, за Нисан Лайф или каквто беше там. S-kite почват от 450 и стигат до 650 км пробег. След 500 цикъла (мнооого хора направиха далеч повече), батерията губи около 5% от оригиналния си капацитет и след това губи по още 5-6% на всеки 300-400 цикъла. Това са от рода на 400-600 000 километра. Станции няма, защото ... няма коли. Да не мислиш, че 1920 годиниа е имало 1000 бензинджийници в България ?Айде, докарай ги до 500, моля те.
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
До Анонимен 76Като има търсене, има и предлагане. Ако 100 милона коли минат на ток в Европа, ще почнат да никнат като гъбки тези централи.
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
До Анонимен 73Е класата почва от 70 000 и стига до 190 хиляди лева.Tesla S започва от 135 000 лева и стга почти 280 000 лева. Тесла е осезаемо по-скъпа от една Е класа.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
А може ли да ми кажат тези ел. Автомоболи с какво ще се зареждат. Някои умници ще кажат ами с ток. Добре а тока от какво ще се призвежда и за колко автомобила ще стигне когато се наводни с ел. автомобили. Колко ел централи трябва да се построят за да задоволят търсенето. И колко щее цената на тока когато всички подкарат електрокари. А колко пушилка ще бълват централите. Щото не си мислите че ветърните мелници и жамлъците ще могат да задоволят консумацията на ток. Никой не мисли гледат печалбата.
отговор Сигнализирай
65
х
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
До Анонименима много причини да не се купуват електрокари:1) нисък пробег - 250 км максимум 2) не става за планини и не може да се кара под -5 C3) огромно време за зареждане - 4.5 часа за Тесла-та (те за това са си и тесли), дори и с бързо зарядно4) тотална липса на зарядни станций5) безумно скъпа батерия с живот максимум 300 цикълалесно мога да ги докарам до 50 или до 500
отговор Сигнализирай
64
do 73
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Ами неговата е 2ра ръка, за 80К евро, 3 годишна. Е-класа толкова стара е далеч по малко пари.А иначе и аз бях много скептично настроен, докато не ми я даде за 2 дни да я карам като подарък за РД. Сега много се замислям, но ценатааа.Няма двигател, скоростна кутия, охлаждане, стартер, агренажи, верига, ремъци, кормилна рейка, хидравлични спирачки. Разбирай - колата няма нужда от никакво обслужване. Само гуми и вода за чистачките.
отговор Сигнализирай
Новини