IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Присъдата е произнесена! Дизелът си отива – няма връщане назад


Обратно в новината

Коментари Коментари

53
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Ами аз моисля да си натискам Q7-мицата ми 500 коня още поне 5 години пък после ми е все тая...
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
"двигателите с вътрешно горене си отиват" А корабите, камионите, тракторите, комбайните и т.н. на какво ще ги задвижвате? На платна и вятър? "Чистите" батерии са като баснята за чистия дизел. Даже и кон да си купите - фъшкиите му отделят въглероден диоксид
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Че те и електроавтомобилите сега вървят на въглища. Просто защото електроенергията се произвежда основно от фосилни горива. Средно в света 46% е от въглиша. В Германия е 23%, толкова и от газ. Така че, само дето Теслите нямат ауспух.
отговор Сигнализирай
50
от провинциата
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
убужавам дизела на моя голф 2, супер а
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
"Който е решил да си купува "Порше Кайен" едва ли се тревожи от проблемите около дизела."Освен, ако не е 5та ръка, Турбу ДизлЯ ТудрБу Мега Иинджикцьон. Гори по 20 на 100, ама ако го настъпиш, дава по 30 :D. София-Бургас ... Мии със самолета по-евтино май ...
отговор Сигнализирай
48
Мишо
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Уникално *** написана статия.Взети са откъси от няколко материала и исказвания, некадърно са сглобени в едно с една единствена идея - ТЕВЕРОЯТНА СЕНЗАЦИЯ.А сега истината, Германия преди няколко дена реши да подпомогне смяната, преоборудването и утилизация на на дизелови автомобили И ТУК ДАБЕЛИЖЕТЕ АВТОМОБИЛИТЕ СА ОТ КЛАС ЕВРО 4 И ЕВРО 5. Автомобилите Евро 6 остават и няма проблеми, ако са сертифицирани по WLPT.Евтина популистка статия!
отговор Сигнализирай
47
Има проблеми
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Засега електромобилите заради тежко вредни скенери инсталирани вместо доказано безредни традиционни фарове са НЕДОПУСТИМИ ЗА Движение .НАркоманите на власт готвят нови по тежко вредни диверсии прокарвани като евро стандарти..
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Анонимен 54"Вече е ясно" проучи въпроса, написа доклада, показа пайчартовете, подписаха ти се и си готов ... Ок.
отговор Сигнализирай
45
GG
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Хора, преди да плюете, нека ви кажа, че в момента се правят паркове с вятърни турбини с мощност 800 MW, а проектът е около 500 млн евро. За АЕЦ Белене, до ТУК са изхарчени 4 млрд. лева (за какво и как, не е ясно, но е ясно), а целият проиект, ще ни струва поне 20 млрд. лева. За 2000 MW мощности. Сметките, са лесни. Просто иксам да кажа, че с тази енергия, става все по-евтина и чиста. Не знам за батериите, но за снабдяването, няма да е проблем. А и тока можеше да евтин ...
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
"Има вече няколко алтернативни технологии..............................много по-добри и по-евтини от ДВГ с бензин и дизел.................но много интереси пречат да бъдат внедрени !!!"---Би ли разказал малко по-подробно за тези няколко много по-добри и по-евтини алтернативи от ДВГ, можеш ли да ги изброиш? Вече е ясно, че елетричеството не може да бъде алтернатива, защото няма толкова производство на ел-енергия да се движат всички коли. Кои са другите няколко по-евтини и по-добри алтернативи?
отговор Сигнализирай
Новини