IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Димящи дизели... 100 хил. бройки внесени у нас, само през 2017-а


Обратно в новината

Коментари Коментари

54
Някой си
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
53
Shark
преди 6 години
Харесвам 53 Не харесвам 4
Хайде стига с тези автомобили, а! Стига сте повтаряли тази мантра, защо не говорите по този начин за изсичането на горите. Защо не се повдига публично въпроса за масовото изсичане на здрави дървета по градовете с цел застрояване!! Защо не поставяте тези въпроси, не ви позволяват ли??? ЕК ще ми каже какъв автомобил ще си купя. Като отида лично в Германия ще си купя каквото реша. Ясно! Вземете се в ръце и стига сте измествали въпроса. И съм убеден, че ЕК нищо такова не е нареждала на германците!!!
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 16
Има и много бензинови масларници....ама за тях никой не пише
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 21
V BALGARIA DA BADAT ZABRANENI DIZELYAZITE OT 01.01. 2019G.
отговор Сигнализирай
50
хахахах
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 21
Тук са се събрали няколко собственици на нафтови печки и пишат, и чак си вярват колко са безвредни ?!
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 9
До СО2Приноса на автомобилите към въглеродните емисии в света може да е най-много между 1-3%, като това са дължи най-вече на по-старите автомобили, 10% е абсурдна стойност!
отговор Сигнализирай
48
СО2
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 10
Световният проблем сега е глобалното затопляне заради по-голямото количество въглероден двуокис в атосферата. Твърди се че колите генерират 10% от въглеродния диоксид, като бензиновите коли генерират СО2 повече от дизеловите. Азотните оксиди са проблем само в няколко по-гъсто населени градове, най-вече в Германия, където колите са много и се използват много повече отколкото в България. ЕС ги глобява заради това и те сега ограничават дизелите. Видяла жабата, че подковават вола и тя вдигнала крак,
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 32 Не харесвам 4
Най-големите замърсители както на ФПЧ и СО2, са въглищните ТЕЦ-ве, горските пожари и естествени източници като вулканични изригвания - всичко останало е капка в морето. А най-глупавото е че целия ЕС е отговорен 9.5 от емисиите СО2, а Китай за 29.5%, САЩ 14.5% и Индия 7%, но разбираш ли според евро *** *** големия проблем е при нас и за това трябва да се върнем в 18 век. Но пък от друга страна как зелените талибани ще ни рекетират за субсидии и грантове, ако не вият колко сме виновни?
отговор Сигнализирай
46
+++
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 8
Единственото замърсяване в Бълграия, което е над нормите е това с фини прахови частици (ФПЧ). През лятото, пролетта и есента то е в нормите, като колите генерират в София между 1% и 3% от максимално допустимите норми. Неизмитите улици замърсяват 24 пъти повече от колите. През зимата, когато замърсяваенто с ФПЧ достига до 5-6 пъти над нормите, делът на колите в това замърсяване е под половин процент. Дизвловите коли замърсяват по-малко от бензиновите. Само при азотните оксиди не е така.
отговор Сигнализирай
45
намазан с гербичок
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
Признат факт е ,че в Бг. замърсяването от употреба на твърдо гориво е в пъти повече от автомобилното ,но от там държавата не може да изкара кинти -- много им пука за вашето здраве ,ще дигнат данъците на дизелите ще измислят някоя такса ще хвърляте някой лев повече за поредния стикер и пак ще си караме печките --така е в Бг. Просто предходното описано ограбване трябва да бъде научно и държавнически със загриженост обосновано !
отговор Сигнализирай
Новини