IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Димящи дизели... 100 хил. бройки внесени у нас, само през 2017-а


Обратно в новината

Коментари Коментари

44
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
До КрайТи ли си умния който ръси щедро мозък, употребяващ думи като "фанеш" и "що"? И не дизеловите автомобили са причинителя на белодробни болести, ако беше така пушачите трябваше умират след 3-4 дръпвания от цигарата.
отговор Сигнализирай
43
Реалист
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 5
Най-големите замърсители са електрическите коли, ако се отчете всичко свъразано с тях - замърсявания при производството им, замърсявания заради експлоатацията им и замърсявания при изваждането им от употреба. В западна Европа могат да си го позволят, защото извеждат повечето замърсявания в страни като България, а при тях остава по-чистата част.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
То една цигара замърсява с ФПЧ повече от дизелов двигател на празен ход с поне Евро 4.
отговор Сигнализирай
41
Факт
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Тези коли дето сега се внасят, не са на по 20 и кусур години, което означава, че бензиновите замърсяват повече, но за България това не е толкова важно, защото замърсяването заради колите е между 0% и 12% от максимално допустимите норми за различните замърсявания и райони на България, вкл. и за София. Вероятно повечето внесени коли са между 7 и 10 годишни, което означава, че са по Евро 4 и Евро 5. Едва ли се внасят коли без поне Евро 4 или ако се ввнасят, са много малко.
отговор Сигнализирай
40
намазан с гербичок
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Колата едно на ръка --ами и аз пуша вече през......пуха.
отговор Сигнализирай
39
Факт
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
При колите по стандартите Евро 5 (2009-2010) и Евро 6 (2014-2015), бензиновите замърсяват повече от дизеловите с изключение на азотните оксиди. При колите преди Евро 5, към азотните оксиди се прибавя и замърсяването с фини прахови частици, което е доста малко при колите по Евро 4 (2005-2006) и Евро 3 (2000-2001). Най-важното замърсяване е това с въглероден двуокис, а там бензиновите замърсяват повече от дизеловите.В България няма нито едно наднормено замърсяване заради колите.
отговор Сигнализирай
38
Край
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 16
Проблема е че народа е по-*** отколкото беден.Като си беден що искаш да фанеш асма/ емфизем/ бронхит/ рак.По богат ли ще станеш!??
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
И колко е опасен дизел евро 5 или 6, някоя зелена куха лейка ще каже ли?
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 17
Отдавна трябваше да забранят коли които не са минали преглед на запад да не се внасят тук като коли. Там ги обявяват за скрап - тук ги регистрират и карат и тровят народа.Народа като е беден ще се вози на градски транспорт и влак - таман и БДЖ ще живне.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
АМИ НАРОДЪТ Е БЕДЕН, КАК ДА КУПУВА НОВА КОЛИ.НОВИТЕ КОЛИ ГИ КУПУВАТ САМО ТЕЗИ ОТ ГЕРБ, САМО ТЕ ИМАТ ПАРИ ОТ ДАЛАВЕРИТЕ.
отговор Сигнализирай
Новини