IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Димящи дизели... 100 хил. бройки внесени у нас, само през 2017-а


Обратно в новината

Коментари Коментари

14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 8
Електрическите замърсяват много повече от дизела. 70% от тока се произвежда от ТЕЦове на въглища, и нямат никакви филтри, димят си и никой не ги гони, а снобите дават пари за елеткрически коли когато с тези пари могат да си купят кола от много по-висок клас, дизел която замърсява по малко.
отговор Сигнализирай
13
nnm
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Все си мисля ,че по-малкото зло е вносът на дизели с евро 5 вместо толерирането на тукашните 15-20 годишни димящи таралясници с изкорубени още преди десет години катализатори и неотговарящи на никакви технически изисквания .Стига с това елементарно сатанизиране на ДВГ и дизела в частност .В Бг това ни е най-малкия дерт . В Германия също ,ама там дерта им е държавата да не надвиши квотата си за вредни емисии ,а не толкова ,че ги е грижа за хората .
отговор Сигнализирай
12
бг
преди 6 години
Харесвам 33 Не харесвам 2
Превоза на хора и стоки се извършва изцяло с превозни средства с дизелови двигатели. Нормално Д двигателя има по голям КПД. Автобуси и камиони са всяко трето превозно средство по АМ. .... Та не е проблема с Голф-2 на бай Пешо, който харчи по 10 л. на месец. ...
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 14
Внесох си 5 годишен дизел с евро 5, да ме извинят, че пуши повече от тукашните бензинки на по 15 години
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
аз съм спокоен, сандъкова купи газ анализатор за каналите на КАТ и такива не могат да ги регистрират в България.Спя спокойно, въздуха ми е чист, а като се събудя сутрин краката отвити....
отговор Сигнализирай
9
сф
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
Дизеловия двигател с катализатор, ако не го пришпорваш не замърсява повече от бинзиновия. Напротив отделя по-малко въглерод. Проблема идва от "настъпването" когато горивната смес не изгаря пълноценно и се изсулва през ауспуха във формата на сажди.
отговор Сигнализирай
8
Веско
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 10
Димящи дизели!? силно замърсяващи дизелови коли!?!Уважаемия Бойчо използвайки такива манипулиращи епитети, би ли уточнил какво образование има? Инженер ДВГ, еколог-химик или може би физика на газовете е завършил? Води се една рекламна кампания за подмяна на милиони автомобили със съвсем груби и недоказуеми твърдения. И най-важното, замърсява не вноса на автомобили, а карането им. Направете дизела 8-10 лева и пазара сам ще се регулира.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 5
На ГТП да ги регистрират тези дето пушат и данъка по две, че и по три- просто е, а то сега само мрънкане и фандъшка безпомощност.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 9
Положението със старите МПС у нас може да се подобри само с решителни мерки, каквито има в много страни. Например- даваш стара кола за скрап,купуваш нова от магазина с 5% ДДС, но новите коли не са изгодни на властите. Старите харчат повече бензин, резервни части, ремонти и т.н., а за дсичко се плаща ДДС. Ако се оправят нещата с екологията какво ще правят многото екологични НПО. Това е за тях не е изгодно.
отговор Сигнализирай
5
ТИР
преди 6 години
Харесвам 37 Не харесвам 6
Не, че дизеловите ни коли са последна дума на техниката, но кадят основно заради "качественото" гориво на вездесъщата Лукойл-Нефтохим.
отговор Сигнализирай
Новини