IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

BMW никак не бърза да се откаже от дизела


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
Българин
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До Анонимен 18Проблема на Мъск не е толкова до количеството произведени коли, колкото до хвърлянето на прах в очите на хората, че специално неговите коли са супер еко!!!Не може при производството на литиевойонна батерия да се отделя количество въглероден диоксид равно на 200000 км изминати от среден по големина автомобил на двг! И това само докато се произведе, ами после зареждането от централата, над 70%, от които са на изкопаеми горива вкл и 40% въглища!!!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До Те си мислятАвтомибл се поизвежда по-трудно, но не е невъзможно. Не забравяй, че пробват различни методи и всичко трябва, да се доразвие. Форд е имал доста падежи, преди да направи нещата, като хората. Не казвам, че Мъск е Форд, или нещо такова. Tesla имаха огромен проблем и не можаха, да догонят обещаните по 5000 бройки в началото, но сега са на път, да стигнат по 8000 на седмица. Хич, не е малко.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До До 14Не са хаби. Те не те разбират ...
отговор Сигнализирай
16
Пропов
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
Проблемите с дизела са толкова измислени, колкото и глобалното затопляне. Това са инструменти на политиците да скубят от богатствата на индустрията и да манипилират обикновенните хора с всяването на страхове и държане за гушите. Акцизи, данъци , екотакси, зелени енергии...Никой не ограничава ползването на "вредителите", просто се точат едни проценти от това. Сега ще принудят народа да смени старите с нови дизели, автоиндустрията поема разликата в цената, вдига си продажбите, плаща повече данъци.
отговор Сигнализирай
15
До 14
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Един от най важните , който е точно 10% от нея.Така се прави индустрия , без да си зависим от един отрасъл.А това колко е важна индустрията за една икономика е сложен и неразбран от русофилите въпрос.Една дума , услуги , това е проклятието за руските управници от края на втората световна до днес.
отговор Сигнализирай
14
Пример за ЕС държава
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
КОН БОБ НЕ ЯДЕ... ОТДАВНА ГИ ЗНАЕМ, ЧЕ НЯМА ДА СЕ ОТКАЖАТ ОТ ДИЗЕЛА.. АВТОМОБИЛНАТА ИНДУСТРИЯ Е НАЙ-ВАЖНИЯ БРАНШ В ГЕРМАНСКАТА ИКОНОМИКА..
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Каква е истината - докато са нови, на какво караш е все тая, стига да те усторйва финансово. Зорът е, след 6-7 години. Ама работата е, че тогава, пвоечето или са си взели или се оглеждат за новата кола.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
BMW си планува за по 5-6 години напред и това са моделите, които се абсолютно сигурно, че ще се поевят на пазара. Даже и да "забранят" дизелите през 2030, силен пазар ще има за тях, до поне 2022-23-а. Просто, защо малко хора си купуват нов автомобил, с планове, че ще го карат повече от 5 години ...
отговор Сигнализирай
11
Те си мислят
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 3
Автомобил не се произвежда , като телевизор или телефон , много по сложно е и Мъск го разбра болезнено.Преди 5 години всички виждаха Тесла , като най великия и сигурен автомобил от бъдещето.А сега се разбра , че не били компютри ами компоти.
отговор Сигнализирай
10
Който знае
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Купих си 530d xdrive 2011 95 000km. Преди четри години за една трета от цената като нов.Тази кола ми обърна представите за автомобила изцяло.Комби е , но щом превключиш на спорт става по зла от субаро , от 0 до 100 за 5,7сек. и стабилизатори за наклон.Но минеш ли на комфорт , вози ала С класа.И това при 10 градско и 7 извън.Няма такава кола , само опитайте и ще разберете.Жалко само , че рядко имат всички екстри по окачването , като мойта.Но няма по добра симбиоза , двигател скорости , от тази.
отговор Сигнализирай
Новини