IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

BMW никак не бърза да се откаже от дизела


Обратно в новината

Коментари Коментари

9
Факт
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 3
Тея,които продължат да си развиват дизелите ще спечелят.Щото американският пазар не е всичко,има много други бързо растящи.Пределно ясно е,че Дизелгейт беше активно мероприятие за отстраняване на по-добрите европейски автомобили от американският пазар с непазарни методи.Американците посмъртно не могат да направят читав лек дизел и направиха по-лесното-атакуваха вносните.То май и тежките им дизели май издишат,щото почти всички производители на камиони са изкупени от европейски и то отдавна.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
Проблема с дизела е основно, че е започнала кампания срещу него. На практика, след филтрите за микро-частици, и бензина и дизела бълват въглероден диоксид, който няма как да бъде филтриран. Така, че и 2те вида гориво замърсяват. Това междувпрочем се отнася и за газифицираните коли - има ли горене- има СО2.Чиста кола няма. Даже ел. колите, замърсяването е изнесено - при проиводството/рециклирането на батерии, на въглища, на ядрено гориво, производство на панели, сплави за вентилаторите ...
отговор Сигнализирай
7
Гостилничаря
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Защо всички дизели се поставят под общ знаменател!? Дизел с катализатор и ДПФ е по-екологичен от бензинов! В публичното пространство покрай скандалите с дизела на ВАГината и глобалното затопляне започнаха да се слагат черни точки и на наистина екологичните екземпляри! В момента съм с Мазда 6 дизел 140к.с. 2008г. с катализатор и филтър. Е няма толкова чист ауспух като този!!! На прегледа показанията на сондата са доста над изискванията за Евро 4, към който се числи колата.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Карам дизел Евро 6, не мога да ви опиша колко ми е данъка, колкото Голф 3-ка в движение.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Новите автомобили у нас (които са на възраст под 5 години) са 5% от автопарка. Ако половината от тях са дизел и ако оптимистично предположим че всички са с катализатори и са евро 6, то тези дизели въобще не променят правилото че дизелите у нас цяпат много и са в пъти по-мръсни от бензиновите автомобили.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
Съседите бръмчат едни BMW-та 5-та серия на по 14г. и се правят на гъзари. Много смърдят тия дизели, и ги гледам че припушват понякога. Моето голфче 3-ка бензин със сигурност е по-еко.
отговор Сигнализирай
3
хаха
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Няма да се откаже, щото бавареца ще глътне 15 литра бензин на 100км. :D
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
То дизелите са по-чисти от бензиновите. Всеки може да се убеди в това като сравни изискванията по Евро 6 например за бензиновите и дизеловите коли от една и съща група.
отговор Сигнализирай
1
Щирлиц
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Много лош дизел на хоризонта.Лош смрадлив дизел,мда..Обаче харесвам дизелите,как беше модерната дума....,"яки"са.
отговор Сигнализирай
Новини