IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

България, Полша, Словакия: Не искаме внос на стари дизели!


Обратно в новината

Коментари Коментари

48
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Каквото и да си говорим, това е възможност да намалим средната възраст на автомобилите от 20 на 10 години на сравнително ниска цена.
отговор Сигнализирай
47
Гунчо
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
Истината е, че на българките работодатели хич не им се дават запалти. Ако населението получава адекватно възнаграждение, никой няма да купува стари издухани швабски джилери. Хорицата не са виновни-изнемогват, а се налага да пътуват до работата си, до училище, до поликлиника , защото обществения транспорт е смотан, мръсен, нередовен и скъп. Всеки би си купил нова кола дори на изплащане, ама заплатите в България са мизерни, а иначе крадците, измамниците, лентяите - те карат хибриди и електрички!
отговор Сигнализирай
46
Kво каза?
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Sofia High TechКъде е това, бе бай...Готин?
отговор Сигнализирай
45
референдум
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Нено Димов да внесе декларация за двойния стандарт при храните и стоките на западните компании внасяни в България- високи цени, по ниско качество, отколкото аналозите им в Европа на същите стоки!Тоя чиновник на бюджетна хранилка, тръгнал да дрънка декларации за " стари дизели"- че повечето са Екостандарти 3, 4, 5- изработени от ЕС!Нено, чиновника подава декларация от името на държавата по такъв въпрос, без референдум, защото това касае директно народа, не чиновници, дето " отразяват дейност"
отговор Сигнализирай
44
Sofia High Tech
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 14
Ами вече всяка втора кола е Тесла и всяка трета е суперхибрид, значи на дизелите им е минало времето.
отговор Сигнализирай
43
икономист
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Докато пишете за износ и внос реално създавате едно недоносче, което няма как да има каквото и да е развитие. В рамките на ЕС износ и внос няма. Има за Кипър, Турция и Русия.И държави не изнасят и не внасят автомобили, ни най-малко пък стари. Пълните си страниците с бла-бла вместо да заспите за да има някаква полза все пак.
отговор Сигнализирай
42
Bad company
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Цялата тази дандания е добре подплатена с пачки от вносителите на нови автомобили. Да , има ограничение за дизелите до стандарт ЕВРО 3 но това е само на местна почва. В Италия се отнася само за провинциите Ломбардия и Пиемонте и то за градовете с над 15 000 жители. За "специалистите" тук да поясня, че стандарт ЕВРО 4 /за който няма ограничения/ повечето производители го въведоха 2002-2004 г. Колко от вас си купуват дизел на 15 г.???
отговор Сигнализирай
41
един
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Съжалявам, че ще го кажа, но дори недостатъчно уместните като поведение македонци забраниха преди 2-3 години първоначалната регистрация на автомобили по-стари от 10 /десет/ години.
отговор Сигнализирай
40
поправете ме ако
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
В България няма нормативна уредба която да ограничава вноса на коли с критерий възраст, гориво или еко норми.Като се има предвид какво силно лоби са вносителите на стари автомобили, мога да си заложа каскета, че такова ограничение няма и да има.Всеки който е минавал на преглед, знае каква бутафория е. Ако реално ни проверят колите, 90% трябва да ги спрат от движение.Ама на никой не му стиска да го направи. Политически това ще погребе която и да е партия. Като с казаните за ракия... :-)
отговор Сигнализирай
39
Край
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Ревете за миене на улиците - ми че то 1/3 от колите се паркират в бившите градинки - сега кално/прашни ями.
отговор Сигнализирай