IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Експерт: Електромобилите замърсяват 3 пъти повече от бензиновите


Обратно в новината

Коментари Коментари

56
Мюмюн
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До 50, абе сестричке, на 86 години почива човека, кви старини те бият в главата. И освен това той работи по създаването и транспортирането, а не по съхранението на ел. енергия. И доста го е хапал щъркела, и за това умира сам без деца и беден.
отговор Сигнализирай
55
А бе
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
А при 200км/ч е нужна такава мощност,че батерията няма да издържи и час,т.е пробег по-малък от 200км.Отделно трудни пътни условия и ниски температури.Кой ще хвърли толкова пари за нещо,което става само за кеф???Единици.Виж,евтините малки ел.коли за ежедневието имат повече шанс дори с малък пробег.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Да, и най-важното ... в тях не могат да се сипват "добавките" на доктора.Те са толкова магически, че от двигател Евро 1 ще направят да отговаря на Евро 5 ... във вашите очи, като му платите. Малко прилича като схема на ало измамниците, но за по-балами шофьорчета
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Аман от шарлатани, бащата с корен от глухарче "лекува" всичко синът "докторът" по органична химия от САЩ изобретява добавки, ами продавай ги в щатско бе "изобретателю" на всичкото отгоре се опитва да разсъждава на тема електромобили.
отговор Сигнализирай
52
K7
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Спомням си времето когато всички крещяхме как компютрите замърсяват и са не-рентабилни по отношение на пишещите машини, от времето на дядо ми хората трошаха струговете защото не били ефективни , до нашия блок има сервиз , няма да ви кажа къде изхвърлят ежедневно старото масло от двигателите , филтри и други атрибути от двигателите . Господина критикува батериите но не казва как се рециклират ?. Идването на атомните батерии с основа на никел 63 и 50 годишна давност е въпрос на много кратко време
отговор Сигнализирай
51
До 47
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Не знам дали си забелязал, но и в момента се водят войни за "лесния" петрол...
отговор Сигнализирай
50
Кратун
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 7
Който не е карал електрическа кола, моля да не коментира. Нашата фирма има в автопарка електрически голфове и бмв i3, шефовете са си взели една Тесла. Ами няма такъв кеф. Голфовете минават около 280 км с едно зареждане, бмв-етата между 260 и 290. Зависи как караш. Не мога да разбера всички, които плюят по електричките.
отговор Сигнализирай
49
Мдаа
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Ако Никола Тесла беше доживял до старини, ДВГ -то отдавна щеше да е просто експонат в музей....
отговор Сигнализирай
48
До Анонимен 27
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Не ми харесва изказът ти! С удоволствие бих те научил да запомниш, какво не трябва да казваш! Това става бързо! Е, после ще трябва да намериш добър специалист по лицевахирургия, а и д-р Енчев, който и от дирник може да направи красавец.Аз въобще нямам кола и не ми трябва. Като ми потрябва, има кой да ме вози. Колата не е в ценностната ми система.Знай, че когато Фердо Сакс-Кобург-Гота се е возил в ландо, МОЯТ ПРАДЯДО се е возил в собствения си автомобил, с шофьор американец, командирован.
отговор Сигнализирай
47
А бе
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Има нещо такова-литиевите батерии не са решение на проблема.За хибридки става,но за ел. кола са слаби.Освен ако се ползва от пенсионери.Представете си бизнесмен който често пътува над 150км в едната посока-ще му стигне ли тая батерия при каране с 140км/ч?То обичат да се возят с 200,ама да се придържаме към ограничението.Необходимата мощност за движение на кола 1.8тона с 100км/ч е към 40коня/30КW,което прави над 300км пробег при 100кW/ч батерия-добре.Обаче при 140км/ч мощността скача двойно,а пр
отговор Сигнализирай
Новини