IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Данък "стара кола", а пък удря новите возила. Що е то? България!


Обратно в новината

Коментари Коментари

32
Край
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 15
До този отдолу. Ти чувал ли си някой да го върнат от ГТП. Аз мога да ти покажа коли дето са го минали а пък всъщност не съществуват. Петгодишна кола трудно минава през немския ГТП
отговор Сигнализирай
31
До Край
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
И как ти хрумна, че повечето коли в България нямало да могат да минат на ГТП и че хора, които карат над 15-20 годишни коли имат 100 лева излишни, за да минат прегледа? Сам ли го измъдри или някой ти помогна, например козата ти? От 40 години минавам на ГТП и никога не съм плащал допълнително за него, както и всички, които познавам. Никой не е луд да шофира неизправна кола, както явно си мислиш.
отговор Сигнализирай
30
Край
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 15
Градове като София правят скъпо да имаш кола и разчитат на СИЛЕН градски транспорт. Вчера от НДК до Бъкстон в 17.30 средната ми скорост беше 14км. в час. Това не е шофиране. С толко се движи тротинетката на сина ми. Като глупаво племе просто горим нефтопродукти и им дишаме газовете.
отговор Сигнализирай
29
Край
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 13
Софиянци /Пловдивчани па др. по големи градове трябва да решат уравнението колко коли да имат. В София има 1.3млн. човека - колите в момента са около 400-500 хил. и инфраструктурата на града отдавна не може да ги поеме. Коли по тротоара/градинки и площадки в нормалния свят е нещо невиждано. Когато всяко човече си купи кола - това в момента е напълно възможно улиците ще станат плътно блокирани.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 25
Всички стари автомобили на скрап! Аман от таралясници по българските пътища.
отговор Сигнализирай
27
Фалшива новина
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 4
Другата лъжа е за екологията. Колите в България са пренебрежимо малък замърсител и тези промени са за да ни оберат повече, а не от грижа за чистотата на въздуха. На практика след увеличението на данъка за старите коли, автопарка ще остарее още малко - хората остават с още по-малко пари за по-нова кола.
отговор Сигнализирай
26
Мишо
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Не просто "Понти" е автоджамбазин. Те на всички разправят каква лоша сделка е да си купиш нова кола, а самите те продават брутални счупентии. Да не забравяме, че мафията на автоджамбазите е тясно свързана с властта!
отговор Сигнализирай
25
Край
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
Прогнозирали че ще сме автоморга . Хорица та ние вече сме автоморга. 2/3 от колите ни технически преглед в Германия/Австрия/Италия НЕ МОГАТ да минат. В България технически преглед напрактика няма. Тук можеш да прекараш с 100 лв. всичко.Та така.
отговор Сигнализирай
24
Фалшива новина
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Няколко лъжи.Данъкът за новите коли намалява значително - близо три пъти. Първо вместо по 2,7 ще се умножава по 2,3 и второ вече и за новите мощни коли ще важи намалението за Евро 6 -коефициент от 0,4 до 0,6, т.е. 2,3 умножено по 0,4 дава коефициент от 0,92, който е почти три пъти по- малък от досегашният коефициент от 2,7 за тези коли.
отговор Сигнализирай
23
Мишо
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 10
До pontiГрам си нямаш представа какво дрънкаш!Нова кола в ниския клас която струва 23000 лв след 5 години и 75 000 км пробег ще може да се продаде за минимум 15000 хиляди.Състоянието ще е перфектно защото до този момент ще е била в гаранция. Пари за ремонти няма да си давал. Някои марки предлагат и безплатно ТО. Ако и държавата се намеси и субсидира лизинг или директната цена ще е просто супер!Ама българина е пинтия с комплекси да не се прекара нещо, а държавата не и дреме за хората....
отговор Сигнализирай