IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Данък "стара кола", а пък удря новите возила. Що е то? България!


Обратно в новината

Коментари Коментари

22
ponti
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Всичко е едно "дранье" с тъn нож. Нов, стар евро-мевро, важното е да се съберат едни пари. Това е истината. А Мента Стоянова трябва да я разчекнат между два коня, по стар български обичай..
отговор Сигнализирай
21
Emilcho
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Eee narode narode tap i mizeren. May zabravihte starite koli ot sotsa starite ladi i moskvichi i t.n. Do den vcherashen ne znaehte za zapadni koli sega se pravite na golemite bogatashi che i po dve tri koli kupuvate. Predi ste chakali po 10-15 god. Za edna tapa lada ili moskvich. Togava zashto e nqmalo evrostandarti? Vsichki ste dishali tqhnia pushek sega se pravite na interesni.
отговор Сигнализирай
20
ponti
преди 6 години
Харесвам 33 Не харесвам 4
Примерно, едно Рено клио 1.2 струва 23000лв. С него си като муха = няма изпреварване ако в обратното няма около километър празно. Блъснеш ли се все едно си в кашон от пералня = мармалад. Тоя двигател в режима в който работи след 3г. (или 50тина хил. км или тъкмо като му свърши гаранцията) е пълен дроб = пуши, не пали, и още по-не върви. Когато изплатиш колата след 5г. тя няма никаква стойност и излиза че като добавиш граждански, каскота, сервизи и т.н.. за 5г си излял 50-тина хил. лв в канала...
отговор Сигнализирай
19
MaйMyнaтa
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Тънко да вървиии, данък, преглед эастраховка и винетка става яка сметка...эа държавата де.Не энам кой си мисли, че малкото нови коли ще плащат и эа многото стари, эа да ги спрат
отговор Сигнализирай
18
ponti
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 7
Напълно съм съгласен със 7! Никоя Мента не може да ме свали от 15-годишния ми Мерцедес и да качи мен и семейството ми в някой варел който струва 5 пъти повече, ще изплащам 5-7г., ще ме е страх да не ни блъсне и размаже някой, и след този период ще има стойност на 50-кубиков скутер = непродаваем. Защото живота на съвременните коли е точно толкова, колкото срока на изплащане. А Мерцедеса ми все още покрива всички изисквания за вредни газове.
отговор Сигнализирай
17
избирател
преди 6 години
Харесвам 48 Не харесвам 1
Колко трябва да си простоват и ограничен за да смяташ,че можеш да крепиш една държава само на данъци и такси?!Без индустрия!!!Ей така да срутиш огромните заводи за да откраднеш металите,като най-мизерен РОМ иначе казано ***,а след това да чакаш на данъци и такси.И моля никой да не ми казва,че други срутиха заводите!!!Според мен някога ги наредиха в редица и на кой каквото му се падна,било "БСП било СДС и т.н.!!!"Всички са маскари " е казал по-умен от мен човек!!!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До Анонимен 14Абсолютише - все едно да питаме миньора не е ли добре да затворим теца!
отговор Сигнализирай
15
Пешо
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 22
Щели сме да станем автоморгата на Европа. Ние вече сме. По пътищата не се диша вече от тия стари бангий, смърдящи на.....Ами забранете вноса на коли по стари от 5 години за начало, спрете от движение тези които не покриват нормите при ГТП и малко по малко нещата ще се стабилизират. Вдигнете и данъка на дъртите кошници, но значително. Всеки с по 3 коли - една за градско, една за дълъг път и една за лов.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 38 Не харесвам 3
Гербавите никаква екология не ги вълнува целта им е колкото се може повече да дерат, а тия разни от асоциацията на вносителите на нови автомобили ДГД. На запад са постигнали този висок стандарт с десетки години труд управлявани от хора които са в час, а не от гербави еднокнижници.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До Анонимен 5, До НЕсъгласните с 5 - затова една от стъпките беше градския трнаспортпреди време да е на метан, кое не разбирате???
отговор Сигнализирай