IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Старите германски дизели: Проблемът не се решава, а "емигрира" на изток


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

28
Реалист
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 7
Доста спорно е кои коли замърсяват пвоече въздуга - бензиновите или дизеловите. Основният проблем в световен мащаб са повишените нива на въглероден двуокис, а там бензиновите замърсяват между 40% и 120% повече от дизеловите коли. СО2 е безцветен и не се вижда и затова много хора смятат, че няма замърсяване след като не го виждат.
отговор Сигнализирай
27
Реалист
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
"Старите" дизели на България са голям шанс за България да подмлади автопарка си. Би трябвало на всеки да е ясно, че "стар" дизелов автомобил с Евро 5 (след 2010) и Евро 4 (след 2006). са доста по-нови от сега използваните бензинови и дизелови коли на по 20-30-40 години. Въпросът е дали автоджамбазите ще продължат да купуват колата за 200 евро в Германия или Италия, а тук да я продават по 10-15 хиляди лева, което я прави недостъпна за обикновения българин.
отговор Сигнализирай
26
еколог
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
А знаете ли че ако се правят както трябва техническите прегледи, новите бензинови коли няма да минат преглед. Никой бензин Евро 6 не покрива нормите, но масове се трае.
отговор Сигнализирай
25
много важно
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
След няколкогодини ще остареят и сеганите бензинови на германците и тогава ще продават бензинови в Украйна. После електрическитеи т.н.
отговор Сигнализирай
24
iceblast88
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Хайде преди да обвиняваме старите дизели, да погледнем първо качеството на горивата! Всеки ще ви каже, че дори в Румъния нафтата е в пъти по качествена от *** които се пласира на българския пазар. Една кола дали е нова или стара като е калпаво горивото тя ще замърсява! И как да си вземеш нова кола когато калпавата ни нафта (във всички бензиностанции е еднаква) много бързо и съсипва дюзите, филтрите и я кара да дими все едно е на въглища. Качеството на горивата му е майката!!!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Украйна намбър уан
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Блазе им на Украйна. Никога няма да ги стигнем по свобода на словото и демокрация.
отговор Сигнализирай
21
аз
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Кога най-после ще се правят техническите прегледи по правилата и ще се спира този който не покрива нормите.Елементарно е .Другото са само пирказки колкото да не заспим.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Изглежда във Видин се карат много парни автомобили защото мирише на въглища ,а не на нафта.Но защо ли миризмата е само през зимата ,това не знам!През лятото сигурно преминават на бензин или газ.Или може би само на акумулатори карат.А май никой не контролира какви въглища се продават- май ги правят от стари гуми и чорапи и то мръсни чорапи.
отговор Сигнализирай
19
AcOrP
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
До Анонимен 19И какви екстри точно има твоят 5 годишен автомобил за 7 000 лв ? Сигурно по-малко от моят 20 годишен автомобил за 7 000 лв.
отговор Сигнализирай
Новини