IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Старите германски дизели: Проблемът не се решава, а "емигрира" на изток


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 10
Вчера си докарах 5 годишен автомобил от германия. Дизел с всички екстри които може да се сетите. Излезна ми на цена която ако бях го купил тук щеше да е доста солена. А цената е 7000 лева като в тази цена влиза и горивото. Лошото е че не всеки може да си докара сам автомобил. Пътя е дълъг и уморителен. Но аз съм свикнал защото работя като тиражия и път не ме плаши.
отговор Сигнализирай
17
Иван
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Аз дадох само ориентировъчно 20%, може и много повече. Родните автоджамбази лъжат така брутално, че си нямате и на идея за какво става дума. Аз само лично купувам и до сега само позитивни отзиви. Като видиш продавача и веднага ти става ясно дали се е грижил за колата или не, а тия от автокъщите в България лъжат, че била карана от пенсионер, само в неделя и то на високосна година, километража смазан с 300 000 надолу и гледай какво става.
отговор Сигнализирай
16
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
До Иванe Прекален песимист си, с тия 20%, приятелю. поне 75% ще икономисат от цената.
отговор Сигнализирай
15
Не на мръсния въздух
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 3
Незабавна забрана на абсолютно всички автомобили и дори на обувки с подметки с изкуствени материи - само с дървени налъми - за по- чист въздух, братя!
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 3
Аз карам дизел с DPF. Голяма мъка е. Зимата обикновено го карам само до работа и обратно, къса отсечка и на 2-3 седмици светва лампата, че се пълни и хайде, търси дълги пътища да го отпушваш. Изключително дразнещо нещо. По принцип дизел ми харесва повече, но тея скапани филтри развалят работата.
отговор Сигнализирай
13
ДПФ
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 4
Филтрите за твърди частици ги свалят и в редица държави от западна европа.Дори и при качествена нафта животът им е ограничен.
отговор Сигнализирай
12
Иван
преди 6 години
Харесвам 37 Не харесвам 4
Уважаеми Българи, знайте, че в автокъщите ви лъжат яко - ако искате автомобил 2ра употреба вземате WizzAir или RyanAir и директно в Германия. Ще спестите поне 20% от цената и ще знаете какво купувате.
отговор Сигнализирай
11
Партиен член
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 1
А защо не казват че на изток още се опесъчава.Днес над София към Железница хвърляха пясък. После като исъхне пътя тоя пясък го дишаме. И при него няма пясък евро 5.6 и др. Ако спрът дизелите дали ще стане въздуха чист? Прахта по улиците го вдига и една Тесла.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
Промиването на мозъци продължава. Вече битува понятието "стар дизел" като враг на екологията. Естествено и виновни за екологията са потребителите, щото не си купуват нови дизели, а си карат старите. И за това са виновни най бедните държави, нищо че не генерират и процент, от общото замърсяване, създавано при производството на нови дизели. Важното е да произвеждат едни акита, които после да са проблем други му. Бизнеса трябва да върви, без значение кой кому какви акита продава.
отговор Сигнализирай
9
f
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 3
затова пък, изтока изпраща своите лекари и инженери на запад - като приказката "сливи за смет"
отговор Сигнализирай
Новини