IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Идея: 50 часа курсове за кандидат шофьори, вместо 31


Обратно в новината

Коментари Коментари

38
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Идеята мие нормални компетентни органи следящи от до контрола с корупцията а не глупости всеки ден всяка фирма всяка школа да е равна а не оня да ми бие цената със сто лева и да е голям и то голям
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Онзи тарикат с повече практика се едно ще изън града или нощно тариката си тарикат и един няма да даде защо ли ми тарикат бе брат
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Вие от руснаците ли на умнотии се учите тренажор те на ден по 10 умрели има само тренажора им главата
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Интересно мие едно селфи как ще става аз малко старомоден един телефон 40 минути може ли да записва клип бе умници и как ще се качва в уоур тобе или в бокс че не знам а лични данни а
отговор Сигнализирай
34
NN
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Не е толкова важно дали са 31 или 50, важното е да се карат. Сега като те види инструкторът че малко вдяваш и хоп ти отрязъл часовете, спестил малко гориво.Полигон въобще няма, къде ще се научат да карат назад/змия/, успоредно паркиране и тн. Да не говорим за каране на огледала и нощем.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
31 часа са крайно малко,аз не само не съм карала на полигон и извън града,ами и успоредно паркиране не съм учила.На кръсовище с изчакване на насрещно движение само веднъж ме прекара.После мъжа ми ме вкара в един паркинг и паркирах 2 часа.Учебните коли не изпреварвали,после се озъртах като заек,като тръгнех да изпреварвам.
отговор Сигнализирай
32
Обективен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Имитация на грижа за безопасност на движението плюс ново скубане на кандидат-шофьорите. Много добре се знае, че никой не е станал добър шофьор след шофьорски курс, колкото и часове за кормуване да е минал или на полигон. Курсът дава една начална подготовка, която да ти позволи да излезеш на пътя и да се научиш да караш. Спазването на правилата по цял свят се дължи на контрола за това спазване, само в България се говори за манталитет, култура, увеличаване на часовете на шофьорските курсове ...
отговор Сигнализирай
31
Usa
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Попитах нов шофьор, дали ги учат кои са конфликтните точки на пътя. Оказа се - НЕ. Това е опита, а оставят младите сами да ги научат след 2-3 катастрофи или блъснат пешеходец.
отговор Сигнализирай
30
USA
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Разгледали 100 000 000 случая и открили ............ топлата вода
отговор Сигнализирай
29
Бобчо
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Трябва съвременен подход, не да карат първа-втора и така от светофар на светофар с 30км/ч докато дойде изпита. Трябва си полигон, нощно каране и много извънградско, да се учат да изпреварват, да спазват дистанция, да водят уверено автомобила по завоите. Сега като ги кандилкат с някой удушена учебна в града и после вземат книжка и тръгнат извънградско и става страшно. Мой познат след като взе книжка съм го учил как да кара извън града, той не можеше да кара с над 50км/ч.
отговор Сигнализирай
Новини