IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

От Ботуша към България... 30% от италианските стари дизели – у нас!


Обратно в новината

Коментари Коментари

78
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
От Евро 5 и Евро 6, с изключение на азотните оксиди, с нищо друго дизеловите не замърсяват повече от бензиновите автомобили. Реално бензиновите автомобили са много по-голям замърсител от дизеловите автомобили.
отговор Сигнализирай
77
Кой колко замърсява?
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Изисквания по Евро 6 за бензин и дизел в една от категориите автомобили (г/км)СО (вкл. Евро 4 и Евро 5): бензин - 1,81, дизел - 0,63Въглеводороди (вкл. Евро 4 и Евро 5): бензин 1,3, дизел - няма NMHC (летливи органични съединения) (вкл. Евро 5): бензин 0,09, дизел няма Фини прахови частици (вкл. Евро 5): бензин 0,005, дизел 0,005Азотни оксидиЛ бензин 0,075, дизел 0,105
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Откак им дадохме безплатните икупационни бази на говедата от тези бази жидо-масоните всекидневно ви пръскат с кемтрейлс-самолетите с химическите следи, а те видите ли те седнали да се(притесняват) за дизеловите коли.Зад такова(притеснение) стой поредния номер и маневра да ви увеличат я данъците ,я таксите на притежателите на такива автомобили
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
По Евро 5 и Евро 6 нормите за фини прахови частици за бензиновите и дизеловите автомобили са едни и същи, но .... дизелите та дизелите.
отговор Сигнализирай
74
ганьо балкански.
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
У Италия си карат още със старите номера от преди ЕС старите им коли. Не сте познали да сравнявате. В гърция и УК също само у Бг накараха и прибраха пари от верния данъкоплатец за нови номера, че сме най примерни и същевременно пропаднали благодарение на продажните политици. Като съррбите и македонците сме. Не са влезнали в ЕС още, но сменят номера със синя лентичка, а сякаш важи приказката на гола мешина кован колан. Жалка работа.
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
Най-вредното са саждите на дизела.Азотните окиси се превръщат в киселина и дразнят лигавиците, но истински токсични и канцерогенни са твърдите и полутвърди частици изгоряла нафта. Бензинът оставя много по-малко твърд остатък след изгарянето. Стар дизел с ниска компресия = лошо изгаряне и повече остатъчни гадости.
отговор Сигнализирай
72
BGexit
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Сега разбрахте ли, защо ни приеха в съюза - за да им изкупуваме старите бракми и третосортната храна. Но вие си пейте одата на радостта до спукване и се успокоявайте, че за сметка на това можете да пътувате без визи, за да берете в някоя ферма ягоди или тютюн съвсем по европейски.
отговор Сигнализирай
71
ooooooooo
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
стари дрехи , стари коли, що не земат да ни пращат и стари жени да ги праскаме...така де
отговор Сигнализирай
70
BG
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 10
Майко мила, представям си стар дизел на над 10 години от Италия (като ги знам там как карат) продаден на Бай ***, ремонтиран от дъжд на вятър в кварталния сервиз с части 4-та употреба и каран от същия балкански субект с мин 150 км/ч, особено зимата само с 2 предни зимни гуми !Докато една чисто нова Дачия Сандеро например струва около 12 хил лв, Дачия, Дачия - ама нова, с 5 години гаранция. Ама Софиянецо, не ще такава въшка, иска голям джип на дизел, та да се пукат съседите от завист
отговор Сигнализирай
69
Да допълня...
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
До Анонимен 66 Незабавно да се спрат дизеловите камиони. Какво е това ? Ама , хааа!
отговор Сигнализирай