IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

От Ботуша към България... 30% от италианските стари дизели – у нас!


Обратно в новината

Коментари Коментари

48
Дрън, дрън
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Абе нали по данни на КАТ, регистрираните коли втора употреба, т.н. "нов внос", бяха малко над 100 хиляди за 2018. Кви са тия цифри дет дават в статията, глупости на търкалета. Кой цели манипулация и защо?
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
В 10 града в Германия ЗАБРАНАТА влиза в сила от юни за ДИЗЕЛОВИ автомобили под Евро 5 , има си интернет и гуъл за това нещо
отговор Сигнализирай
46
ЗАБРАНА
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 14
Министерсвото на Околната среда трябва да забрани да се внасят старите дизели в България , алоооооооооооооо Министирите с магарешки мозък в тва министерсво , България става сметище на стари дизели забранени вече в ЕС
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 7
В София колите са относително нови, средна възраст около 11 години. Няма забрани за дизелите в Европа, както лъжат в статията.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 12
Бензиновите коли замърсяват с въглероден двуокис значително повече от дизеловите коли, а СО2 е световния проблем.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Да за дълги разстояния е проблемно да караш Тесла в Бг. Но проблема не е в колата а във липсата на зарядни станции в България. На практика Телса се зарежда до 85% за 10-15мин.Хората прекосяват САЩ със електрички! 4500km. Но там вече имат зарядни НАВСЯКЪДЕ! Дори и на разни диви места по междуградските пътища вече имат паркинги със зарядни.Това ще дойде и тук. Но ще отнеме 10-15г. Просто пазара ни все още е много слаб.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
Ако вземат мерки софийските пътни артерии да пропускат повече трафик и да не стават огромни задръствания, замърсяването ще намалее. В момента в пиковите часове в София стотици хиляди коли работят на място, придвижвайки се малко по малко. Само че заради далаверата при новото строителство застрояват максимално и оставят едни тесни улички, по които едвам се разминават два автомобила, а тротоарите са по не повече от метър . А големи улици с пространство около тях за последно са правени при соца.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
Каква електрическа те гони Ако тръгна от София за Варна , трябва да нощувам в Търново за да зареждам батерия
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Всички екокампании всъщност са лобистки кампании в полза на някой бизнес. По-добре звучи да ти обясняват, че се грижат за здравето на децата ти, отколкото да ти обясняват, че се грижат за увеличаване на богатството на някои олигарси, продаващи нови автомобили.
отговор Сигнализирай
39
до 36
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Миналата седмица се върнах точно от Италия (Милано) Карат хората предимно малки коли и то масово... като гледам едва ли да дизел
отговор Сигнализирай