IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Близо 1,5 млн. коли у нас – опасни. Но не от старост!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

38
Жертва
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Цитирате Румен Дунев. Бях им преди време клиент, за жалост.Докато чаках да ми оправят колата чух как телефонират по моргите за част на една кола. А инак 'слатат' нови. Остави разликата в парите - ще се пребия неякой така.
отговор Сигнализирай
37
Въъъъй
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Голям глад и за оторизираните сервизи.....е как да имат клиенти, след като в тях останаха не до там можещи и знаещи професионалисти???Всеки който е в час със нещата или работи за себе си или е в чужбина!!!А това че повечето работят без да регламентират това.....в такава държава като нашата ги подкрепям напълно....
отговор Сигнализирай
36
ИдеА
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Държавата да направи едно публично частно партньорство и построят завод за електромобили и батерии. Един мотор примерно 150 к.с. и пробег 300км са достатъчни и различни купета според нуждите. Технологията вече не е толкова скъпа, могат да си я купят и от Китай ако искат. Цена на световния пазар +-30к евро, в бг примерно 30к лв и безлихвен 10 годишен лизинг с включена поддръжка. На семейства с висше и 1 дете 25% субсидия, на 2 50, на 3-90. Старите трошки се изкупуват и се продават на външни пазари или се рециклират. Ниски данъци за ел.мобили а високи за вс. други и забрана да влизат в градовете
отговор Сигнализирай
35
Skk
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Тия са направо смешни! Чували ли сте репликата, купи си втора употреба новите не карат! Тука е валидна същата схема, покажете ми сервиза, който дава 24 м гаранция за ремонта. Смея да твърдя че такъв сервиз в България не съществува и няма да съществува. Няма резервна част в България, която да кара колкото оргиналната колкото и пари да струва. Тука не коментирам пътищата изобщо!
отговор Сигнализирай
34
Драйвър
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Отново мантри ... спуснати от заинтересованите лица, юридически лица.
отговор Сигнализирай
33
шматка
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
Масово се използват части втора употреба в самолети и влакове а тези реват за колите.С какво една кола е по опасна защото има глава или компресор втора употреба.Аман от разбирачи
отговор Сигнализирай
32
Е па
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
До Анонимен 33като одиш само до село са толкова на година.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
В БГ-тото,когато стане дума за пари се забравя,че автомобилите са освен частни и фирмени и държавни.И частната собственост е неприкосновена,щом им е платен данъка.Така че тези да си гледат работата щом автомобила е преминал ГТП.Дори смятам че тези прегледи трябва да са на две години, за частните автомобили,както е в Швабско,а не всяка година,защото в БГ-тото рядко има частни автомобили които изминават по 8-10 000 километра годишно
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
До Анонимен 3 Сигурно си някой пишман търговец,щом ревеш,че на 5 години трябва да си сменяш касовия апарат! И какви търговци сте бе пичове? Прекупвачи,които искате да забогатеете за един-два дена!
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 3
Колите влизат в сервизите и заради некачествени горива авторке.Обаче за това не смееш...,че картела бди.Ама за туй ти е платено за него драскаш.
отговор Сигнализирай
Новини