IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Близо 1,5 млн. коли у нас – опасни. Но не от старост!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 33 Не харесвам 0
Мале, Мале щом опряхте и до кварталните майстори, явно голям глад е подгонил "регистрираните"сервизи!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 1
не разбирам, ако ми изгори фар и си го сменя, понеже аз не съм сервиз и не мога да си дам гаранция , то значи колата става опасна?Или ако си сменя някой филтър?Има 240 опасни, които трябва да се махнат!
отговор Сигнализирай
16
До 16
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
Те оригинални части ти свалят и ти слагат менте ти за едно масло се притесняваш.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 37 Не харесвам 0
Ами на мен преди 10-тина години в Балкан Стар се оказа, че изобщо не ми бяха сменили маслото на скоростите с ново, но ми взеха 500 лв. Често в официалните сервизи работят имамници и некадърници. Не случайно им взеха лиценза и вече официален сервиз е Силвър Стар.
отговор Сигнализирай
14
Сссс
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Колата си личи по външния вид дали собственика и се грижи за нея. А в кварталния сервиз каквито части му дам такива ще ми сложи защо аз съм до майстора и му вися на главата.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 44 Не харесвам 1
Вие не можете да разберете една работа. Колкото и да спирате на Асан цигарите, няма да си купи шоколадена торта, щото няма кинти. И колкото и да му извивате ръцете, ще ближе витрината, ама няма да си купи. Ами и ние искаме нови коли, бе, ди.ваци! Сетете се що не ги купуваме! Оправете държавата и всички ще караме евро 6 и ще си сменяме маслата на оторизиран сервиз. То не може хем да скубеш, хем да грабиш, хем да вземаш, хем да прибираш, хем да крадеш. То няма какво повече...
отговор Сигнализирай
12
ай сиктир
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 0
Абсолютно лобистка статия обслужваща интересите на марковите сервизи и понеже явно клиентите са им малко поради високите цени се пишат глупости. Как си представяте, че близо една четвърт от автомобилите са опасни, а са минали годишен преглед . Сигурно има и такива които минават проформа, но едва ли са милион и половина както твърди "експерта" цитиран в статията.
отговор Сигнализирай
11
Бръм
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Глупости, всяка година минават на ГТП..... гарантирано :)
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Дива работа е автомобилното лоби. Не им вървят *** в България и се чудят, данъци ли да вдигат, години ли да забраняват, вноса ли да спират, сервизите ли да затварят. Само и само да си купим нов брак. Ми няма да стане.
отговор Сигнализирай
9
MaйMyнaтa
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До 7Въпросът ми беше риторичен, един миксер или работи, или в кофата
отговор Сигнализирай
Новини