IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Абсолютното отричане на дизеловите автомобили – грешка!


Обратно в новината

Коментари Коментари

39
К. К.
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
А аз, като по-***, ще си купя един нов дизел...
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 8
До Анонимен 40Защо въздуха в Бг става мръсен зимно време? Рязко дизелите почват да отделят емисии? Въпросите са ми риторични...Всеки знае истинатаВсе пак съм за забрана на коли под евро2 и забрана на внос на автомобили под евро5!
отговор Сигнализирай
37
+++
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Най-същественото замърсяване е с въглероден двуокис. Ако при дизеловите е примерно 100 г/км, то при бензиновите за подобен модел е примерно 150 г/км. Принципно дизеловите двигатели за по-тежките автомобили не могат да се заменят с бензинови. Затова и за товарните автомобили над 3,5 тона няма евростандарт за бензиновите двигатели, а само за дизеловите. Казано по друг начин, колкото по-тежък е автомобила, толкова повече се нуждае от дизелов двигател.
отговор Сигнализирай
36
анонимен
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Ами като искат по чист дизелов автомобил да махнат био добавката в горивото. Слагат растителни мазнини и други производни вътре после дигат пушилка.
отговор Сигнализирай
35
Експерт Еколог
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 8
За по-малко замърсяване трябва пълна забрана на бензиновите автомобили и преминаване на дизелови автомобили като по-чисти от бензиновите.Примери за нива на замърсяване по евростандартите при автомобилите с тегло между 1305 и 1760 килограмавъглеродни оксиди при Евро 4, 5 и 6, бензин 1,81 г/км, дизел - 0,63 г/кмвъглеводороди при Евро 4,5 и 6, бензин 0,13 г/км, дизел - няма, т.е. нула.фини прахови частици при Евро 5 и 6, еднакви за бензин и дизел - 0,005 г/км----байганьовски конспирации!
отговор Сигнализирай
34
Евроатлантик Еколог
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 30
Дизел карат само бай-*** и конспираторите. Правоверните еколози и евроатлантици карат само бензин. Дизела трябва да се забрани като конспиративно гориво. Бъдещето е на бензина.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
До АнонименВ момента като се карат много дизели в България защо въздуха е най-мръсния в Европа.Напротив, въздухът е България е един от най-чистите в Европа, кой ти е казал, че в България въздухът е мръсен, какви измервания и сравнителни таблици има за това?
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
До Анонимен 40Я погледни една снимка на Ню Йорк отвисоко и пак говори за чистия въздух оттатък. Същото е и останалите по големи градове. Чисто е у Монтана и Дакота, ама щото няма хора...
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Бензина отделя повече вредни въглеродни емисии от дизела и затова дизела ще го забранят и всичко ще мине не бензин. Електрическите коли не са алтернатива. Така държавите ще могат да налагат високи данъци за вредните CO2 емисии на бензина и да прибират милиарди годишно. А с дизела не могат, там с един *** филтър се премахват вредните частици и държавата няма основание да наложи данък, затова дизелите ще ги забранят изцяло.
отговор Сигнализирай
30
???
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 5
За по-малко замърсяване трябва пълна забрана на бензиновите автомобили и преминаване на дизелови автомобили като по-чисти от бензиновите.Примери за нива на замърсяване по евростандартите при автомобилите с тегло между 1305 и 1760 килограмавъглеродни оксиди при Евро 4, 5 и 6, бензин 1,81 г/км, дизел - 0,63 г/кмвъглеводороди при Евро 4,5 и 6, бензин 0,13 г/км, дизел - няма, т.е. нула.фини прахови частици при Евро 5 и 6, еднакви за бензин и дизел - 0,005 г/км
отговор Сигнализирай
Новини