IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Абсолютното отричане на дизеловите автомобили – грешка!


Обратно в новината

Коментари Коментари

29
???
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Всеки може да намери в мрежата какви са допустимите нива на замърсяване при различните евростандарти за бензиновите и дизеловите автомобили и сам да се убеди, че освен с азотни оксиди, дизеловите с нищо друго не замърсяват повече от бензиновите автомобили, т.е. на практика бензиновите замърсяват повече от дизеловите. Не разбирам защо някои продължават да искат спиране на дизеловите автомобили в България и увеличаване на по-замърсяващите бензинови автомобили? Не ви ли е грижа за вас и децата ви?
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Според последното преброяване на населението на България, 46% от домакинствата са притежавали кола. В ЕС този процент е бил тогава средно около 70%, а в по-развитите държави над 90%. Сега пак ще има преброяване и евентуално пак ще има данни за личните автпмобили. Други такива данни няма, за да може да се сравняваме с другите държави. Това, което публикува КАТ е друго и на практика сравняваме ябълки с круши.
отговор Сигнализирай
27
Morski
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До Nightborn -прав си за бележката . Не съм номер 15 в твоя коментар , но приемам отбелязаното ! Цикъл на Карно, цикъл на Дизел (Рудолф),цикъл на Ото -Бо де Рош. В бързината да напиша коментара съм смесил имената(не знам дали е така за номер 15) .Но иначе за всичко друго написано от мен , стоя зад думите си !Лек ден на всички!
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 16
Сложете знак че е платена статия от вносителите на канцерогенни бръкми. Това е геноцид!Тотална забрана на всички дизелови коли под Евро5, трябва!
отговор Сигнализирай
25
Факт
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 3
Проблемът не е в дизеловите автомобили, които по-малко замърсяват от бензиновите автомобили със същият евростандарт. Проблемът са хората, които презрително наричат останалите Бай ***. Когато се отървем от тях, може би ще се отлепим от дъното.
отговор Сигнализирай
24
Истината
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Истината е, че в България никъде няма наднормено замърсяване заради автомобилите. Разбира се, че дизеловите автомобилои са за предпочитане за България - не само защото са по-икономични, н и по-малко замърсяват в сравнение с бензиновите. Нивата на замърсяване с азотни оксиди са 5-10% от маскимално допустимите норми, което не е учудващо. В България само на книга автомобилите са над 3 милиона. Реално редовно се използват около 1 милион от тях и годишния им пробег е в пъти по-малък от Италия, наприм
отговор Сигнализирай
23
123
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 6
Ми и аз карам 10 годишен дизел. И какво. Преди имах бензинова кола, вече само дизел имам. Не е само за икономичност, просто ме кефи колко по-добре катери баирите.
отговор Сигнализирай
22
Истината
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 6
Истината е, че като цяло бензиновите двигатели замърсяват повече от дизеловите. Единственото изключение са азотните оксиди, при които дизеловите замърсяват повече от бензиновите. Затова в държави от ЕС, в които има градове с много автомобили, които се използват много и имат превишени нива на замърсяване с азотни оксиди, налагат забрани за по-старите дизелови автомобили, както и още по-старите бензинови, които също замърсяват много с азотни оксиди.
отговор Сигнализирай
21
Панов
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
До АнонименВеднага ще ти отговоря - от истинските дизели от едно време - 2.5 Ситроен дизел -6.5/100, срещу 2.5 ситроен бензин - 12/100. От сегашните глезени дигателченца - виж на рено 1.5дци около 3.8/100, срещу рено 1.4 бензин - 7/100. Но въпреки това предпочитам атмосферните бензини, по-комфортни ги намирам. СТАРИТЕ атмосферни бензини имам предвид.
отговор Сигнализирай
20
Реалист
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Две лъжи в новината.Първо, навсякъде общественият транспорт е доста зле, вкл. и в София и продъжава да се влошава. Това налага хората от всяко домакинство да може да се придвижват с кола. В провинцията имат по-ниски доходи и автопарка там е средно на 22 година, а в София е средно 11 години.Второ, броя на автомобилите в България е под средното за ЕС, така че не може да се лъже, че автомобилите са много за страна като България. При това те се използват в пъти по-малко в сравнение с други държави
отговор Сигнализирай
Новини