IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще спаси ли 120-годишната идея на Фердинанд Порше електромобила?


Обратно в новината

Коментари Коментари

22
Един от Северозапада
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До Богомил Умнико, специално за електрокарите , произвеждахме ВСИЧКО, като почнеш от батерията, електродвигателите, ходовата част, товарните съпротивления, хидравличните елементи и цилиндри, уредбата на високоповдигачите, с една дума-всичко. Ходил съм в завод "6 септември"-София, Електрокарния в Лом, знам какво говоря. А друг е въпроса , кой съсипа тая държава, дето беше на 2 или 3 място в света , по производства на кари.Сега право лопата не можем да произведем.
отговор Сигнализирай
21
Богомил
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Анонимен 17,Умнико какъв транспорт на енергия има в електромобила, че да сравняваме загубите при 110 кВ и 48В? А електротехнико, термодинамико и т.н.? Голям проблем, няколко метра кабели с по-голямо сечение, на фона на останалите проблеми?! Като си толкова умен, я ми кажи кой е 4-тият закон на термодинамиката? Който не знае закона на Ома, да си седи дома!
отговор Сигнализирай
20
Богомил
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
ДоСеверозападналия Драги господине, забравихте да добавите, че 75 % от компонентите на тези електрокари бяха от внос 2-ро направление срещу долари.А ги продавахме срещу рубли?!Явно не знаеш за това, защото в "Работническо дело" такива неща не пишеха!Това е една от причините за фалита на България от 1987г срещу кредитите в зелено.Фалитът стана явен през 1990г, когато трябваше да платим 3 милиарда по тези кредити, а БНБ имаше само 200 милиона долара и Луканов обяви мораториум.Съсипахте ни!
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Много неща можеше отдавна да се променят само, че на хората с пари това не им изнася.
отговор Сигнализирай
18
гражданин
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Ше стане, ама няма да стане.
отговор Сигнализирай
17
друг анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
До АнонименСамо, че тези ,,натрисани ,, електрокари още работят 30 год. след, като са спрени отпроизводство, та даже и държат цена.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 12
До Северозападналия, не си споменал че тези електрокари бяха насилствено натрисани на нещастните страни от СИВ да ги купуват и ползват. Да не забравяме също че японците ги изкупуваха и веднага ги претопяваха да им ползват желязото и оловото от батериите.Найс трай, болшевик!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
Онова което пропуска авторът, e че Порше е откраднал изобретенията си от "група руски учени".:D
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
До 6Абсолютно прав - да прибавя и електротехника!Различаване между максимален к.п.д. и максимална мощност дават отговора! Защо транспортират ел. енегия на 110кV, a не на 48 V?
отговор Сигнализирай
13
Един от Северозапада
преди 5 години
Харесвам 44 Не харесвам 11
По време на гнилия социализъм, в България масово се произвеждаха електрокари, пратформени, и високоповдигачи. Ноща се зареждаха, а през деня-не спираха.Идеален вътрешнозаводски транспорт, а платформените-до към 40 км в час вдигаха, съвсем прилична скорокт за такъв транспорт. Но, дойде демокрацията, и вместо да надградим нагоре-ликвидирахме. Сега сме неграмотните просяци на Европа.
отговор Сигнализирай
Новини