IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще спаси ли 120-годишната идея на Фердинанд Порше електромобила?


Обратно в новината

Коментари Коментари

12
Коста
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 17
Николо Тесла е правил демо на елавтомобил , движещ се със СЕ /свободна енергия/ от ефира - антена и някакви намотки и усилващи лампи, по описанията. Но всичко е покрито, защото ако го пуснат ще събори световната икономика. Това може да съществува само в един бъдещ свят без граници , със световно правителство, от около 500 млн човека.
отговор Сигнализирай
11
V
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 14
Тази,,идея,,е внедрена в роуварите. А Порше се опитва да я внедри в немския танк тигър.За да не прави трансмисия за 60 тона танк.Ще има проблеми при завиване с прекалено висока скорост но това не е проблем. Хубавото на ел автомобила е че скороста може да се контролира от системата.Това ще направи автомобилите безопастни ,нещо което герб не искат.Те въвеждат ограничения за много по бавните елелтрически превозни средства но никакви ограничения при бъзите и много по опасни.Целта е да се унищожат ел
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 6
По принцип цялата концепция на батериите е сбъркана. Някой ден хората от бъдещето след 100-200г ще четат историята и ще се чудят как е възможно да сме били толкова *** и как не сме успели по рано да видим решението като то е било точно под носа ни.Батериите трябва да отидат в музеите където да правят компания на парните двигатели и двигателите с вътрешно горене.Има други далеч по ефективни методи за производство на ел енергия.Но за реализацията явно ще трябва да се роди нов учен като Тесла
отговор Сигнализирай
9
Енвайрънменъл
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 15
Българите трябва да станат енвайрънментъл ако искат да ги приемат в голямото цивилизовано англосаксонско семейство, да карат тротинетки и елекрически коли а не дизел, дизелът трябва да се забрани защото не е енвайрънментъл!
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
Колкото и мнения да изтриете статията си остава лошо написана с никакви обяснения ЗАЩО. Във ВТУ Тодор Каблешков разработваха подобен тип задвижване, но дали го довършиха не знам.
отговор Сигнализирай
7
ЕС форевър
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 10
По публикацията работи: *** Христова.Поздравления за добрата статия!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
тази технология вече се използва при колела и тротинетки
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 10
Кой изобщо е позволил на някакво си момиченце, завършило НБУ и с НИКАКВИ познаия по механика, термодинамика, съпромат и ......... да пише статии за автомобили и техника?А, поне ни изчкайте да измрем, нас, тия дето сме ходили на истинско училище, пък чак тогава пишете изсмукани от нямкъдеси статии.Мятайте се на еко-ел-ПЕДАЛетките и си бръмчете, "а мигача оставете на нас" (поне за сега. докато не станете 100%, поне)
отговор Сигнализирай
4
шофер
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 15
Порше - яка германска кола! Топ на сладоледа! А колата иначе е бензин или дизел. Другото е електрокар.
отговор Сигнализирай
3
надежда за човека
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 18
Надявам се бъдещето в града да е на ел. тротинетките и колела. Ще е милиони пъти по добре дори от ел. коли. Колите (частни) нямат място в градовете. Поради 100 причини. Тъй като автокомпаниите ще борят с зъби и нокти (лобистки), е необходима гражданска инициатива за да бъдат изтласкани.
отговор Сигнализирай
Новини