IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Глобите на пътя: Европейският подход за справяне с джигитите


Обратно в новината

Коментари Коментари

44
Така е ..
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
А не може ли само отнемане на книжката , или спиране от движение , без глоби ?Тези глоби са безсмислени и е държавен рекет. Ей така за идеята. Да не става въпрос за пари.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Абсолютно правилно!!! Яките глоби са му майката но за всеки, без изключение. Като платиш 2-3 пъти много сериозно и като ти вземат книжката за месец, два, ще ти се изпари и бабиатлък и тарикатлък и всичко.... .Я го виж нашенеца как кара "навън" по хрисим е и от пенсионер зад волана. Защо, ами щото ще му вземат паричките на *** и няма кой да го оправи после. ФАКТ
отговор Сигнализирай
42
:
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Глобите поучават шофьорите, особено големите, например аз платих дериозна сума, защото вместо да се оправи магистралата между Пловдив и Ст. Загора, някой е решил да "реши" проблема, като сложи знак 90 на средата на магистрала и мслка камерка, да помпа разсеяните. Хвърчащите чррни немски коли с присветкванията , никой не ги хлобява. Както и да е никоя от изредените държави няма огромна и безполезна, корумпирана до най-високите етажи полиция, там ще работи, тук НЕ !
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
У нас трябва да се приложат всички гореописани мерки, плюс КАНСКИ ГЛОБИ за говорене по телефон, докато се шофира (три-четвърти от тиквопитеците го правят), плюс КАНСКИ ГЛОБИ за отнемане на предимство (повече от три четвърти от тиквопитеците го правят). Последното (а далеч не толкова превишената скорост!!!) е основната причина за колосалния брой катастрофи у нас и не знам дори за един случай отнемането на предимство във всичките му форми да е санкционирано.
отговор Сигнализирай
40
До 39 трайчо
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Не си съвсем прав. Сега си направиха хранилки за глоби. Примерно на Цариградско шосе в София преди 1989 година разрешената скорост беше до 110 км/час, а сега е до 80 км/час. Тогава карахме москвичите, а сега не и разрешената скорост там трябва да е по-висока, примерно до 120 км/час. После някакви се чудят защо хората карат по Цариградско шосе с превишена скорост и искат КАТ да ни дере кожите.
отговор Сигнализирай
39
Счети
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
А бе какво неправилно регулиране ? Караш по Цариградско със 180 и некой не те пипа за какво регулиране говорим в тази ситуация ? Хващаш го този. Глоба в размер на хиляди левове, отнемане на автомобила, отнемане на СУМПС за една година. При следващо такова нарушение затвор и приключваме драмата. Големи регулатори се извъдихте всичките !
отговор Сигнализирай
38
трайчо
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
проблема е в неправилното регулиране. Знаците за ограничения са все едно още караме москвичи. Скапаните пътища са основната причина за катастрофите, защото все се опитваме да избегнем някоя дупка или неравност. Пешеходци дето са по заети да си гледат в телефоните. Като оправите пътищата и почнете табелите ще видите как нещата ще се подобрят значително. А не качваш се на магистрала строена преди 5 год и караш с ограничение 90, защото 40км е само нераности.
отговор Сигнализирай
37
йкхкгх
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Като няма събираемост... файда йок...
отговор Сигнализирай
36
До 36 някой
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Големият проблем е, че се тъсрят причините в следствията, а не в първопричината. Високата скорост, употреба на алкохол, неспазване на предимство и т.н. са на 99% резултат от липсата на контрол за спазването на правилата.
отговор Сигнализирай
35
КАТ да се закрие
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
За да се намалят нарушенията в България, трябва да се намалят наказанията поне три пъти, но да се налагат при всяко нарушение, а не както е сега при едно на над сто хиляди нарушения. Вместо това, КАТ предлага увеличаване на наказанията, и нарушенията се увеличават по понятни причини.
отговор Сигнализирай
Новини